2015. augusztus 27., csütörtök

Memories

Van az elmúlt néhány évemnek olyan időszaka, amit legszívesebben kitörölnék az emlékezetemből. Boldog idők voltak ezek, csak érvényüket vesztették, úgyhogy már nem akarok gondolni rájuk, sőt. Erase. 

Ezért nem kedvelem a FB-nak azt a szokását, hogy időnként feldobál képeket, hogy ezt osztottad meg ezen a napon X éve. Néha nagyon súlyos dolgokat tol a képembe, nem esnek jól. Az esküvő. A nászút. Utazások. Boldog pillanatok, amiket érthetetlen okból kifolyólag megosztottam a világgal. És hát igen. Basszus. Valóban ezen a napon történt, köszi az emlékeztetőt, igazán hálás vagyok. 

De ma egy annyira cuki képet dobott fel, hogy meg kell, hogy osszam veletek is. Tessék, ez itt a csupatappancs macskám épp öt évvel ezelőtt.  

11 megjegyzés:

  1. Mikor legközelebb kapsz emlékeztetőt, annak a jobb felső sarkában megjelenő legördülő menüben tiltsd le a szolgáltatást - vagy mi ez.

    VálaszTörlés
  2. De amúgy nem törölted az ilyen esküvős meg nászutas izéket? Vagy akkor is feldobja, ha törölted? :O
    Én mindent és mindent töröltem/tiltottam, ami az exemre emlékeztet...valszeg törölném magam FB-ről, ha ilyen képeket dobna fel..

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. még a fotón is látszik, hogy mennyire puha :)

    VálaszTörlés