2015. augusztus 20., csütörtök

New York

Az utóbbi két évben alig utaztam, egyszer voltam Pozsonyban Andi barátnőmnél, meg ugye most Franciaországban. Viszont az, hogy most kicsit kimozdultam, úgy tűnik, felébresztette a csavargó vénámat. Az egyik barátnőm kint van New Yorkban (egy Budapesten Tinderen megismert francia fiúval, khm), és emiatt megnézegettem a 3 éve ott készült képeinket. New York csodálatos, varázslatos, bármikor odaköltöznék. Hiányzik. Olyan jó lenne, ha kicsit közelebb lenne. 

akkor még volt Dexter <3

High Line, egyedül jártam végig, és imádtam

ez a kedvenc ott készült képem

notice bringa


Iszonyúan visszajön a hangulat, meg az érzések a képeket nézegetve. És persze azt is látom a rólam készült fotókat nézve, hogy milyen boldog voltam... Meg hogy milyen rövid volt a hajam.

5 megjegyzés:

  1. Ezek tényleg nagyon hangulatos képek, legszívesebben azonnal indulnék is :)

    A Dexter zárórészét pedig annyira nem szeretem..

    VálaszTörlés
  2. imadom NYC-t!!! volt szerencsem ott elni 8 honapig, majd 2001.szeptember 11-en reggel elhagyni a varost repulovel, pont a ket robbanas kozott es latni az (elso) égő tornyot... azota meg nem jutottam vissza

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen, Kicsi, ez nagyon durva sztori.

      Törlés
    2. igen igy utolag az. akkor annyit erzekeltunk, hogy tuz van, gondoltam majd eloltjak. Floridaba tartottunk de leszallitottak bennunket É Karolinaban. Ott szembesultunk azzal mi tortent. Illetve en szemely szerint azt hittem, hogy a mi gepunkkel van valami baj, es a kapitany csak a panik elkerulese miatt mondja, hogy nemzeti veszhelyzet van Amerikaban, le kell szallnunk. (persze ennel okosabb indokot is talalhatott volna, de ott nem volt idom ezen agyalni, ugy remegtem mint a nyarfa level). Na kb azota huzom a szamat, ha (nagy) repulore kell ulnom.....

      Törlés