2015. szeptember 9., szerda

Lány biciklin, cigarettával

És még olyan is volt, ma, hogy ma autóval voltam a suliban, és ahogy kikanyarodtam az iskola elől, megláttam, hogy egy gimis lány bicajozik lassan, nagyon csinosan a barátnői mellett egy menő fehér biciklin, egy kézzel fogta a kormányt, a másik kezében égő cigaretta. Tudom, hogy nem menő cigizni, de én is dohányoztam ennyi idősen, és teljesen franciás volt a csajszi stílusa, bejött, megnéztem, elmosolyodtam. A mi sulinkban alig van olyan diák, aki bringával jár, talán összesen tíz, talán annyi se, és egy lány sincs közöttük, a cigarettázó leányzó sem a mi iskolánkba jár (a környékünk egy campus, több suli van). No és ahogy vezettem haza, megláttam egy másik bicikliző lányt, már messziről, hátulról láttam, hogy milyen stílusos, bár kicsit kacskaringózott, ahogy tekert, és ahogy megelőztem nem túl gyorsan, megnéztem oldalról, és Ellie volt, az egyik cuki blogger innen jobbról a listámról (neki két blogja is van, ez és ez, az előbbi nagyon okos, az utóbbin pedig van sok kép, ezért ismerem fel őt). Olyan kicsi a világ. Szép a sárga kabátod, Ellie!

1 megjegyzés:

  1. Engem is megismernél. Szerintem. Ott hagytam a bringás névjegyem Nálatok :)

    VálaszTörlés