2015. szeptember 3., csütörtök

Pasik

Szoktam magamnak teljes kiőrlésű szendvicseket csinálni uzsira, most a héten serranoi sonkával, rukkolával, szárított paradicsommal, mellé csomagolok paradicsomot, joghurtot. Kicsi, gusztusos az egész, nem túl sok, de teljesen kielégítő, finom, sokfajta ízű. Na és most a pasim itt aludt két este, és reggelente neki is készítettem kis csomagot. Hát látnotok kéne az arcát, amikor átadom neki (tökéletes boldogság), meg az sms-t, mikor megtízóraizza. :) Szerintem végérvényesen belém szeretett.

3 megjegyzés:

  1. huh, ezért a csomagért perpillanat én is halálosan beléd szeretnék :D (kilyukad a gyomrom, olyan éhes vagyok)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csinálok én neked is szívesen!:)

      Törlés
    2. De neki rakjál bele kaprot is, amit viszont nekem kell hoznom, mert megígértem.

      Törlés