2015. október 1., csütörtök

Workspace

Átrendeztem a lakást kicsit, küzdök ezzel a középső dolgozó résszel. Ugye elég nagy terem van itt, az íróasztal a falra tolva, meg a többi bútor is, középen semmi, és ezen a részen csak át szoktam sétálni, hogy a nappaliból eljussak a hálóba, meg vissza. Sosem ülök le az asztalhoz, eszembe sem jut, a konyhaasztalnál vagy a kanapén szoktam dolgozni vagy blogot írni, tulajdonképp ki is dobhatnám az asztalt, de tartok benne egy csomó mindent, meg hát akkor meg főleg mit csinálok a sok hellyel? Itt talán valamennyire látszik, hogy milyen volt, előtte a fehér forgófotel: 


Arra gondoltam, hogy megfordítom az asztalt, és behozom térbe, valahogy így:


Persze az én asztalom nem ilyen szép levegős, meg hát... Na. Apu segített tologatni a bútorokat, több dolog is változott, a piros komódot is elfordítottam, és szerintem jobb lett így, nem az igazi még mindig, de sokkal jobb. Most is itt ülök az asztalnál, blogolok, és működik. Így rálátok a nappalira, a TV-re, nem háttal ülök mindennek. Még azért kell rajta gondolkodnom meg próbálgatnom, kísérleteznem. Majd lefotózom, ha épp nem este lesz, és megmutatom. 

3 megjegyzés: