2015. november 22., vasárnap

A dolgok körülöttem

Igazán nem szeretnék jeleket látni magam körül, és nem is tudnám kihámozni a történésekből, hogy mit akar jelezni felém az univerzum. De tegnap este, amikor hazaértem, nem volt víz itthon, kiderült, hogy csőtörés van (a kertben történt, és hamar észrevettük, úgyhogy nem ázott el semmi), apu pedig reggel megszerelte. 

Ma délután pedig aludtam egy kicsit, majd letöltöttem az új Homeland részeket, bekapcsoltam a tévét (mert én azon szeretem nézni a filmeket, mindent lejátszik pendrive-ról), és elkezdett pattogni, hangosan, mintha valami érintkezési hiba lenne. A kb 2 és fél éves szuper tévém. Apu átjött, megnézte, és azt mondta, kapcsoljam ki, mert ki fog gyulladni. Hát jó. 

Még valami? 

1 megjegyzés:

  1. szóval, jött a víz oltani a tüzet, csak kicsit korán :) tényleg van olyan, hogy minden szar összejön - nem tudom az ellenszerét :( - de aztán van olyan is, hogy minden jó összejön :)

    VálaszTörlés