2016. február 10., szerda

Helyzetjelentés

Valljuk be, ma sem volt kevésbé hányás jobb napom, mint tegnap. De amióta egy csomóan írtátok, hogy vitaminhiány lesz ez, megkönnyebbültem, hogy van remény, kicsit másként nézek a szörnyű nyűgösségemre, energiátlanságomra, és valahogy már a gondolattól is jobban érzem magam, hogy majd nemsokára elmúlik ez.

Örülök: ...na ezen most gondolkodnom kell. Jaaa, nagy fun lesz hétvégén! De az még nagyon messze van.
Ez segít: ...ma lemondtam a délutáni diákomat, és helyette csináltam tengeri mütyürös spagettit, meg a szőke minivendégemnek lekváros spagettit, én kaptam egy fél pohár bort, és döglöttünk a kanapén meg bámultuk a tévét. Az mondjuk király volt. Most kellenek ilyenek. 
Szomorú vagyok: ...sajnos péntek óta edzeni sem sikerült, de majd ha hatnak a vitaminok, akkor visszatérek. Arra is rájöttem, hogy inkább normálisan kell most ennem, mert annak nincsen értelme, hogy eszem egy salátát és utána bepuszilok egy fél üveg lekvárt.  
Nevetek: ... a kiscsaj eljött velem a gyógyszertárba, siettünk nagyon, mert meglehetősen esett, és fújt a szél is, a kutyus kivételesen nem szagolászott össze-vissza, hanem szedte az apró lábait köztünk gyorsan. Vettünk nekem vitaminokat (köszi a javaslatokat, csajok), majd tempóztunk haza, és Panni vigyorogva közölte, hogy "kösz, hogy elhívtál, nagyon jól érzem magam, csak jégkockává fagyok". Hát igen, a családban a kicsik sem mennek a szomszédba egy kis humorérzékért. 
Reménykedem: ...még csak az első napi adag D-vitamint és magnéziumot szedtem be, de esküszöm, már most jobb, és ez akkor is így van, ha ez még csak placebo.
Várom: ...hiányzik az edzés, várom a következőt! Talán holnap? Meg azt is várom, hogy valamikor kitakarítsak, és összekapjam kicsit magam.  
Ez fura, de jó: ...ma este 3 barátommal (Karak volt az egyik, aki nagyon bírja az egyik kis pártfogoltam zenei munkásságát, és aztán dumáltunk erről, majd mindenféléről) dumáltam egy csomót, vagyis chateltünk. Kicsit úgy érzem ilyenkor, hogy ha egyszer elmegyek a pszíhez, akkor majd magyarázkodhatok, hogy az estéimet rendszeresen a képzeletbeli barátaimmal töltöm. 
Hangulat: ...picit megkönnyebbült, 'hányat-kell-még-aludni-tavaszig' sztájl. 


tavasz, ahogy én szeretem


Baracklekvárt valaki?

2 megjegyzés:

  1. Én szívesen leszek a képzeletbeli barátod, azért vicces lennék, tudom. Pasizások alkalmával mindig ott ülnék, hogy kapd már el!, tedd már meg.. ja, azaz ördög a válladon. :)

    VálaszTörlés
  2. Csak hogy ujfent a lenyegre reflektaljak : pontosan ilyen koromlakkot sikerult a mostani utam soran szetlocsolni a neszesszeremben;)

    VálaszTörlés