2017. január 28., szombat

Take it slow

Ez volt a lazább hetem, úgyhogy volt időm és energiám edzésre járni és rendben tartani a lakást meg mosni és vasalni, szóval ilyesmivel sem kell időt töltenem. Csak főzni nem volt kedvem, így egész héten túrós pogácsát meg fornettit ebédeltem, mivel minden nap bent voltam fél4-ig a suliban, és ott csak ilyesmi van, a délutáni diákom előtt meg már nincs időm egy salit se összedobni. Rá fogok állni, hogy ha így alakul, akkor rendeljek inkább valami ebédet, mert ez így nem jó.

Nem emlékszem, mikor volt utoljára olyan hétvége, mikor nem kellett kelni szombaton, dolgozni, felvételiztetni, vagy nem tudom, mit csinálni, vagy nem volt 863 programom. De ma nem kell, a pasim elutazott vidékre, és egész hétvégén azt csinálok, amihez kedvem van, ami már-már luxusnak tűnik.  

Keveset vagyok itthon. Olyankor egyfolytában engem vár, és ha hazajövök, el nem mozdul mellőlem és le nem veszi rólam a szemét. És bár legszívesebben pizsamában üldögéltem volna egész nap, de fel kellett öltözni és elvinni őt kicsit csavarogni, mert, bár ő sosem hisztizik és erőszakoskodik, nagyon akart menni.

Olyan jó volt, hogy volt időm ma reggel igazi, nem rohanós reggelit csinálni magamnak, hosszan kávézni. Nem tudom, miért, de nekem ez a slow life - slow food filozófia nagyon-nagyon bejött és fontossá vált. 

Nagyon szerettem volna a leárazásokon fehérneműket venni. Tegnap vagy 10 melltartót felpróbáltam a Women's Secretben, ahonnan az összes alsóneműm és pizsim van, de annyira gagyik, van, ami már ott a boltban ki van bolyhosodva. Ráadásul régen olyan gyönyörű színek és minták voltak, hogy egyszerűen nem tudtam otthagyni őket, most viszont egészen unalmas dolgaik vannak, amit már akkor sem veszek meg, ha csak 1800ft, és szükségem lenne rá. Végül a h&m-ben vettem ezt a szettet, lenyűgözött, mert modern (nem annyira tetszenek a csipke csodák), letisztult, mintha rám öntötték volna, nagyon kényelmes, és nem volt sokkal drágább, mint a ws-es leárazott cuccok. Ott vettem végül rövidnadrág-forma franciabugyikat is, azok a kedvenceim, a tangát pl. kényelmi szempontból nem tudom értelmezni. 

14 megjegyzés:

  1. Egy ideje nekem is szinte csak H&M-es cuccaim vannak, az egy maradék, vállalható WS-es melltartómat meg tényleg csak ünnepnapokra tartogatom, annyira vigyázok rá. És tök nagy csalódás a WS mostanában :( Még pizsit sem találtam szimpit múltkor :(

    VálaszTörlés
  2. véégre valaki aki nem tudja értelmezni a tangát... nekem még tele a fiókom velük a 20-as éveim elejéről, ki kéne dobnom, alig hordtam őket, akkor sem értettem miért jó. Én is h&mbe meg a c&a-ba veszek biopamut franciabugyikat, le nem lehet robbantani rólam. Persze néha elszégyellem magam, hogy más meg hordja a kis mini tangákat, de szerencsére akinek kell az ebben is szépnek lát és saját magamnak is tetszenek, kényelmesek!

    nagyon szép ez a szett amit vettél. Én most tudod hol vetted kényelmes és szuper melltartókat? A Tchibo-ban tök jók vannak szerintem...

    VálaszTörlés
  3. Nekem nem kényelmes a francia bugyi, hiába teszik. Nagy, kerek fenekem van, a francia bugyi egyszerűen felcsuszik és bemászik a fenekembe. Bocs, ha túl plasztikus voltam. Így itthon klasszik bugyit hordok, emberek közé marad a tanga, mert nem látszik át :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld ki a brazil alsókat, pont átmenet a kettő között. Mondjuk csipkés és néha átlátszik, de nagyon szép. Szerintem a legjobb minőségű alsóneműk a Marks&Spencerben vannak, sajnos nem itthon, hanem Londonban:( Ha kijutunk be szoktam vásárolni rendesen.

      Törlés
    2. Köszönöm. Van olyanom csak én azt is tangának gondoltam :)

      Törlés
  4. Melltartó fronton az F&F verhetetlen sztem :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia
      Egyetértek, én vettem vagy ötöt a tescóban
      Nagyon szeretem, mintásak, jókedvűek...

      Törlés
    2. Körülnézek majd, köszi, itt nálunk sajna csak normál tesco van, nincs tesco príma, vagy hogy is hívják azt, ahol egy csomó f&f is van.

      Törlés
    3. Én soha nem találok ott olyat, ami kb jó lenne, olyat meg főleg nem, ami kényelmes. Viszont az aldiban vettem mar egészen jót!

      Törlés
  5. Látod, felraksz egy alsóneműs képet és mindenki csak azt a részét oldja a mondandódnak. Pedig az a kutyis kép a legszebb, amit mostanság láttam. Ez kérlek szerelem :-D

    VálaszTörlés
  6. Nekem az étel fotó is tetszik (nyamiiii)....már csak a körömlakk hiányzik :-D ;-)

    VálaszTörlés
  7. hogy én is a lényeghez szóljak hozzá: a tangát sokáig kényelmetlennek tartottam, franciabugyi mániás voltam, aztán kipróbáltam a tangát, és szerelem lett.
    na persze a spagetti pántos - ilyen-olyan őrületeket alkalmakra tartogatom csak, de az intimissimiben régen iszonyú puha, finom, kényelmes tangákat vettem (most nem találtam), és majdnem ugyanolyan jó a tezenises is.

    melltartót is lehet kifogni jót tezenisben amúgy, ha szereted a kényelmes, nem csipkés darabokat. :)

    VálaszTörlés