2017. szeptember 3., vasárnap

How not to get depressed

Ma pedig délelőtt végre nekiültem a Trónok harca 7. évadának, megvártam, míg meglesz az összes rész, és tényleg nagyon izgi. Meg volt beszélve, hogy jönnek a lányok délután 5-re, és igyekeztem hangulatot teremteni némi Gregory Porterrel meg egy csomó mécsessel, de a legjobb lakáskiegészítőm mindig a plüsskutya, aki körbejárkál és udvarol a barátnőimnek. Csináltam egy nagy adag menta-hársfa teát, de ők meg bort hoztak, szerintem nem is értették, hogy gondolom ezt a tea-dolgot. Dumáltunk, sütit ettünk, teáztunk, ők boroztak, gazdára talált egy csomó ruha, ami nagyon jó érzés, a maradékot meg egyikük elviszi a Máltai Szeretetszolgálatnak, szóval egy gonddal kevesebb. Rengeteg ruhától megszabadultam, meg szereztem egy csodálatos, méregzöld blúzt, meg néhány fehéret az ünnepségekre. 

Van egy csomó tervünk őszre, hogy ne forduljunk be, hanem éljünk élénk és inspiráló közösségi életet, nagyon lelkes vagyok emiatt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése