2018. május 24., csütörtök

ó jaj

Tegnap annyira gáz napom volt a suliban, hogy inkább hagyjuk is. Ráadásul leadtam a kijavított érettségiket, de szóltak, hogy frissen (2 héttel a vizsga után) érkezett egy új, javított kulcs hozzá, és az egyik feladatnál nem csak a B, hanem a C választ is el lehet fogadni. Úgyhogy nyálazhattam át az összeset újra, javíthattam át a pontokat ezer helyen... Nagyon örültem (nem). 

Viszont hozott nekem egy kolléganőm cseresznyét, az összes szünetben azzal tömtem a fejem. Eléggé stresszelek, hogy gyorsan kifut az eperszezon, ezért mindig veszek, amíg tudok, és mindenbe belerakom: turmixba, salátába, zabkásába, joghurtba, levesbe, sőt, főztem belőle egy kis adag lekvárt is. De most, hogy itt a cseresznye, kicsit megnyugodtam, és jön a barack, a szilva, a füge!

Úgy volt, hogy nem megyek rá, pedig nagyon szeretem, de hétvégén megláttam, hogy egy lány árul két Bonobo jegyet nagyon early bird áron az event oldalán, írtam neki és megvettem - tavaly a Thievery-t kihagytam, örülök, hogy ezt nem. Úgyhogy tegnap délután várt a pasim a Nyugatiban és elmentünk kicsit mulatni. Mondjuk eléggé sokkolt, hogy egy fröccs 1500 forint a Parkban - a múltkor azon is megdöbbentem, hogy egy aperol spritz 2000 forint a Mazel Tovban, de így már az nem is tűnik olyan drágának. Oké, hogy régen voltam bulizni, de ennyire? Genfben kerültek konkrétan ennyibe az italok, Vácon meg 1500 forintból reggelig fröccsözöl. Igazi kora nyári este volt, nagyon tetszett a koncert, jó volt kimozdulni, ökörködni, jól estek a jéghideg fröccsök és még utána is annyit viháncoltunk, míg hazakerültünk, hogy most is vigyorgok, ha eszembe jut. Otthon még toltunk némi kolbászt paradicsommal, majd hajnal 2 körül kerültünk ágyba, úgyhogy nem annyira sokat aludtam. Ma estig vannak óráim, ráadásul az esti tanfolyamon az utolsó órája lesz ennek a csoportnak, szóval villantani kell - talán tudok aludni egy órát a nap valamelyik pontján, az eléggé rám férne. 


6 megjegyzés:

  1. nem nyugi pesten is vannak még jó helyek, engem amúgy a 700 is megvisel amikor full béna borból keszített fröccs

    VálaszTörlés
  2. En mindig kocsival megyek, igy csak max kolat tudok inni a Parkban. Nekem meg az faj h csak pepsi van es nincs coca 😂.Jovo heten Random Trip! Mar nagyon varom.

    VálaszTörlés
  3. Mondjuk a Parkban legalább nem kannás (fejfájós) bort adnak, ez lehet vígasz. De az az 1500 tényleg húzós.

    VálaszTörlés
  4. A Parkban 20 óráig italakció van, az 1000 Ft. körüli Long Island mindig felvidít.

    VálaszTörlés
  5. Milyen eperlekvar receptet hasznalsz? :) Hetvegen fogok eletemben eloszor kesziteni es olyan sokfele receptet talaltam, hogy nem tudok donteni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. semmilyet:) nem elrakni akartam, csak azonnal fogyasztani. összefőztem az epret egy kis cukorral, kicsit szétnyomkodtam krumplinyomóval, és voilá.

      Törlés