2018. november 15., csütörtök

felhő

Régen nagyon sok nagy, látványos, színes bizsut hordtam, erről teljesen leszoktam. Van pár apróbb ékszer, amiket nagyon szeretek, fülbevalók például, de a legritkábban jut eszembe hordani őket - van egy csodaszép, hundertwasseres Frey Wille gyűrűm, azt nagyon szeretem. Pár hónapja vettem egy pár nagy, ezüst, karika fülbevalót, bejön, tetszik, hogy cigánylányos leszek tőle kicsit. Viszont egy ideje gondolkodom rajta, hogy finomabb ezüst ékszereket szívesen hordanék. És most anyukámtól kaptam egy Nemesi Anna nyakláncot, csupa szerelem, azóta mindig a nyakamban lóg. Nagyon régóta követem a munkásságát, régebben a gyűrűiért is odavoltam. Én mentem el a láncért, és óriási élmény volt körülnézni a műhelyében. 


3 megjegyzés:

  1. Elolvastad a gondolataimat, meg akartam kérdezni, hogy honnan van ez a csodálatosnyaklánc <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik! A kutyás fülbevalódat "lenyúltam", ezt nem fogom, mert ez nagyon a tiéd, de újból ihletet kaptam, nagyon szeretnék újra nyakláncot hordani. Hordtam aranyat, van három vagány medálom (békás például), de most fehérre áhítozom, és még nem találtam meg a megfelelőt.

    VálaszTörlés