2019. május 7., kedd

eklektika

Nagyon szeretem az eklektikus, szedett-vedett összeállításokat a lakberendezésben, a várostervezésben és az öltözködésben is. Én magam is kicsit eklektikus vagyok, színes, vidám, kissé kaotikus, néha rendetlen, szedett-vedett, mégis harmonikus - szóval illik hozzám. Láttam valakin a múltkor egy meseszép, fényes, zöld rakott szoknyát, és annyira beindította a fantáziámat, hogy mennyire jól tudnám integrálni a stílusomba... Valahogy így. Szeretnék egy fényes (lehetőleg zöld, vagy valami fém színű) rakott szoknyát nyárra.





21 megjegyzés:

  1. Sztem a Tatuumban vannak ilyen szoknyák. Nekem egy türkiz színű van, de van csomó féle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is láttam a Zarában, de körülnézek ott is, köszi!

      Törlés
    2. a reserved-ben és a mohitoban is van, úgy tűnik, ez a divat

      Törlés
    3. Asszem, a Tezenisben is láttam pliszé szoknyát. Igen, egy-két éve eléggé visszajött a divatba.

      Törlés
  2. Én tavaly októberben vettem a reservedben. Éjkék fémeshatású plisszírohzott. De a Zarában is láttam a héten.

    VálaszTörlés
  3. hű de rohadt jó mindegyik kép amit belinkeltél, különösen ez az utolsó bordó-fekete jön be!

    VálaszTörlés
  4. Ezek nagyon szépek, dehát ezekhez nagyon-nagyon-nagyon-nagyon vékony derék és homokóraalkat kell. 1989-90-ben Anyukám több ilyet varrt (csak nem ilyen fémes anyagból) nekünk és több barátnője lányának. Nekem már akkor sem állt jól pedig 1 dkg zsír sem volt rajtam (15 éves voltam) de nem volt homokóra alkatom.
    Mikor jönnek már vissza az alacsonyderekú szoknyák????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a szoknya hosszatol fugg. A maxi jol all a molettebb alkatokon is.

      Törlés
    2. Én nem vagyok molett csak nincs derekam. :-(
      Vagyis ugyanakkora körméretű mint a csípőm.

      Törlés
    3. de nézd meg a képeket, majdnem mindegyik szett úgy van összeállítva, hogy tökmindegy, van-e vékony derekad és kerek csípőd, szerintem a legtöbbjük fiús alkat, csak jól vannak kiválasztva a felsők. Nem testhezálló topot kell hozzá venni és kész.

      Törlés
    4. Szerintem pont, hogy nem homokóra kell hozza, hanem kicsi fenék. A plisszírozas minden feneket megnöveszt, vekony lanyoknak csodalatosan all. Hajra, Milonka! :)

      Törlés
    5. Hat, nekem nagy a fenekem, es az eskuvoi szoknyam egy olyan boltban vasarolt maxi szoknya volt, ami nem kifejezetten pliszirozott, de valamennyire rakva volt. Es marha jol vekonyitott. Termeszetesen terdig ero fazonban rettenetes lett volna. Ugyh en kiallok amellett, h nem csak vekony lanyoknak lehet jo, foleg, ha megfelelo a felso valasztas hozza, epp ugy, ahogy Milonka irja.

      Törlés
    6. De termeszetesen nem altalanos ervenyu, nyilvan fugg a magassagtol is, a csipo szelessegtol es amugy a derekbosegtol is. Meg hogy a felsoteste valakinek vekony, vagy az alsotestehez kepest ugyanolyan vaskos. Szoval mindenkinek lehet igaza. :) A lenyeg, h fel kell probalni. Milonkanak biztos jol all minden hosszban. Fella, ha te meg nem vahy molett, szerintem siman meger egy probat.

      Törlés
    7. Fella, nézd meg az utolsót például ezzel az ejtett pulcsival, nem is látszik benne a derék, mégis csajos, vagány :)

      Törlés
  5. OMG!!!�� Ezek a plisszírozott szoknyák harmadik-negyedikes gimis koromban voltak nagyon menők. ��(1978-79.����)Leghőbb vágyaim egyike volt akkoriban egyszer egy ilyenben megjelenni a gimiben.�� (Ez a vágyam egyébként soha nem teljesült..mégis német tanár lett belőlem.��) 1978-ban az akkor épp csak induló "maszek" és méregdrága butikokban
    lehetett csak ilyen szoknyákat (méregdrágán) kapni. Legfôbb stílusikonunk, kedvenc orosz tanárnőnk (aki Bognárné Ica volt��)
    hordta csak, ugyanis az ő férje jól kereső tsz elnök volt,így csak a mi Bilonkánk engedhette meg magának a megyei elitgimnáziumban egyedül a plisszírozott szoknyát. (Nahát, micsoda korrajzot rittyentettem ide hirtelen!���� És úgy látszik az idegen nyelv tanárok nagyon hasonló ízléssel rendelkeznek évszázadokon, sőt évezredeken átívelően.��) Köszönöm, Milonka, hogy kicsit visszahoztad kamaszkorom életérzését.❤️�� Mindenképp vegyél ilyen szoknyát!���� Gyöngyvirág

    VálaszTörlés
  6. Nekem is annyira tetszenek. A femes hatasuak de a geometriai mintasak vagy csikosak is. Viszont akarhanyszor felprobalok egyet, szornyen all rajtam.

    VálaszTörlés
  7. Ez nem hozzaszolas, csak Neked jelzem, h ma a batthyany teri sparban gyonyoru zold spargavan 549ert. 😁

    VálaszTörlés
  8. Kepzeld, megiscsak lett egy pliszirozott szoknyam.Gyonyoru smaragdzold,majdnem bokaig eros, es nem szoknya, hanem nadragszoknya. Ez azert lenyeges, mivel a nadragszabas miatt jobban kiadja az alakom es nem koverit. Vettem hozza elegansabb feher felsot es vaganyabb horgolt topot is. A reserved-ben vettem. Nem volt olcso, de pont ilyesmire vagytam.

    VálaszTörlés