2019. július 21., vasárnap

minden jó

Szóval egy ilyen indulás után nem számítottam rá, hogy bármi értelmezhető lesz még ebből a szombatból, de lett végül. Miután szétdomesztoszoztuk a lakást, elszaladtam piacra, és vettem kukoricát meg egy csomó gyümölcsöt, otthon dobozba raktam sárga- és őszbarackokat, magamra rántottam a fürdőruhám a farmersortom és Barni atlétája alá, majd elindultunk ebédelni az Igenbe. Úgy fél éve költözött Budára, nagyon közel hozzánk, de még sosem voltunk, és mondtam Barninak, hogy ez az a pillanat, amikor úgy érzem, hogy nagyon megérdemeljük. 

Hát úristen. 

Nem is emlékszem, mikor ettem utoljára pizzát, úgy fél éve talán? Jót, igazi, nápolyi vékonytésztásat pedig... Azt emlékeim szerint ezer éve nem, de épp ilyen visszatérésre vágytam. A nagy sokkra egy limoncellot is ittam, úristen, mennyire jólesett. 2-kor leparkoltam a bicóm a Hajós Alfréd uszoda elé, és a medencébe lógatva a lábam úgy 3 órán keresztül süttettem a hasam Pillával meg egy haverjával. Este pedig a barátaink lakásának tetején, gyönyörű kilátás mellett ünnepeltük két barátunk születésnapját babákkal, sütögetéssel, meg daubneres (parfé és madártej, OMG, sírtam, hogy a tej miatt csak kóstolni tudok) tortákkal. 

Ma pedig pótoltuk, amit kidobtunk, megint felmostunk párszor, délután pedig megint egy kertben ejtőztünk Barni haverjaival, ahol több nagyon jó dj jelenléte mellett nekem kellett kevernem a zenét, de nem panaszkodott senki, hogy nem jók a szpotis playlistjeim. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése