2019. szeptember 3., kedd

sorry I'm late, I didn't want to come

Reggel lendületből kicsaptam minden ablakot, ahogy szoktam, aztán fél óra múlva dideregve csuktam be őket, pulcsit és hosszú cicanardágot húztam, és még egy illatgyertyát is meggyújtottam. Elmondhatatlanul hálás vagyok, hogy az igazi ősz első napját itthon tölthetem. Hazahoztam tegnap egy nagy halom javítanivalót (aka a teacher's home office), és mostanra el is készültem vele, úgyhogy már csak annyi dolgom van, hogy elszaladjak feltölteni a hűtőt, sütit süssek, levest főzzek, meg elmenjek a csontkovácshoz, akihez azóta is rendületlenül járok (bár ez a mai időpont Barnié volt eredetileg, mert hogy ő is jár, csak ma pont nem tud elmenni). Ilyen dilemmáim vannak egyébként, hogy szilvás pite legyen, vagy inkább fahéjas csiga (a babkához nem vagyok elég bátor). 


7 megjegyzés:

  1. Tegnap sütöttem meg a "Milonka-féle" őszi pitét :) az finom volt :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem úgy tetszik most ez az idő, reggel be kellett mennem az egyetemre és annyira imádtam, hogy az igazi őszben sétálhattam picit. :) Szeretem a nyarat nagyon, de ilyenkorra már mindig ilyen kuckózásra vágyom.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem biztos nagyon jól sikerülne a babkád, próbáld ki egyszer, nem fogjátok megbánni!☺️

    VálaszTörlés
  4. Legkedvencebb idoszakom az evben. Most gyertek a Balatonra!! :)

    VálaszTörlés