2020. január 2., csütörtök

new new new

Nekem hétfőn lesz először suli, Barni viszont már ma is dolgozik. Március közepén lesz vége ennek a melójának, és nagyon várja, mert borzasztóan sok a kontrollálhatatlan szarság és a stressz, szerencsére nem mindig ilyen a munkája. Ma is 5-kor kelt, és ébredtem vele, ahogy szoktam, de 6-kor, amikor indult, rám parancsolt, hogy forduljak be és aludjak, ameddig tudok, úgyhogy szót fogadtam, és horkoltam 10-ig. Az előbb hazaugrott valamiért, és a lelkemre kötötte, hogy ne szervezzek magamnak 230 programot, ahogy tegnap bejelentettem neki, hanem adjak magamnak még egy napot és pihenjek, olvassak, filmezzek, aludjak. Úgyhogy ez a terv, kezdetnek feltelepedtem a kanapéra egy adag fahéjas, mandulatejes cini minis, meg a kávém társaságában, felhúztam egy h&m-es gyapjú zoknit (még karácsony előtt vettem 8 különböző párat, úristen, csodálatosan kényelmesek és melegek) meg egy kapucnis pulcsit a pizsamámra, aztán majd meglátjuk. Az már tuti, hogy leszedem ma a hervadt karácsonyfánkat, egy minimált takarítok, kipucolom a hűtőt, kidobok belőle minden kétséges dolgot  és feltöltöm friss és egészséges dolgokkal, meg főzök valamit. Mondjuk lehet, hogy pont ezekre gondolt Barni, hogy nyugodjak le a picsába és ne csináljam, de majd kiderül úgyis, mihez lesz kedvem/energiám. Csak először mesélek itt még kicsit. Boldog új évet!

Paco Yao most a kdvenc illusztrátorom, annyira hangulatos dolgai vannak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése