2020. január 14., kedd

sad, grey January

Pénteken lett volna programunk, de már délután is aludtam vagy két órát, aztán estére kb lezuhanyoztam, áttettem a telephelyemet az ágyba, mondtam Barninak, hogy érezze jól magát és majd jöjjön, és aludtam tovább. Szombaton reggel ennek megfelelően hatalmas világbékére ébredtem, és aztán még délig pizsamában lődörögtem otthon, hosszan reggeliztem, gyümölcsléket gyártottam, pont erre volt szükségem. Amikor összekapartam magam, gyorsan elmentem bevásárolni, letudtam a terhesnadrág projektet is, aztán hazamentem, bedobáltam a cuccokat a hűtőbe, és rohantam Gyömbérkével találkozni. 

Felsétáltunk a Batyitól a várba, mászkáltunk egy jó hosszút, majd beültünk a Jamie's be inni egy fehér forró csokit. Nagyon jó volt dumcsizni, amikor sokan supportozunk, az is nagyon jó, de tök más így ketten beszélgetni. Vasárnap meg csináltam tojásos nokedlit salátával, meg almás morzsasütit, amihez már előtte vettünk haagen dazs fagyit, és egész délután aludtunk, kártyáztunk és Black Mirrort néztünk. Olyan távolinak tűnik a téli szünet, nem is tudom, akkor miért nem ezt csináltuk végig?

Hétfőn meg olyan hideg volt, délután még vissza kellett mennem a városba tanítani, és reszkettem, mikor hazaértem, vennem kellett egy forró zuhanyt, hogy jobb legyen, pedig én aztán nem bízom a véletlenre a melegen öltözést. Egyébként nem értem: idén már nem fog esni a hó? Mi van az időjárással? Látom ezt a ma reggeli 4 mm-t, de hát na.

Ma éjjel pedig kb fél 3-tól nem aludtam egyáltalán, annyira felbasztam magam egy sulis dolgon, majd elmesélem, de most még annyira forrnak bennem az indulatok, hogy jobb, ha hagyom csendesedni kicsit. Úgyhogy most mosott szar vagyok, meg szomorú is eléggé, de majd gondolom, elmúlik.

1 megjegyzés:

  1. Nálunk tegnap reggelre esett, és ma is szállingózott. :) Szépen meg is maradt, felöltöztem, bundazokni meg minden, erre a munkahelyemnél meg semmi.

    VálaszTörlés