2020. május 4., hétfő

copf, frufru, konty, lófarok

Ma pedig fodrászhoz megyek. A pasim imádja, hogy hosszabb, és így kicsit nőiesebb is a hajam, úgyhogy most nem fogom olyan rövidre vágatni, mint szoktam (de ahogy ismerem magam, legközelebb igen). Meg hát az is elég nagy perk, hogy csinosan és kényelmesen össze tudom fogni, ha akarom. Egyébként amióta tehes vagyok, egyáltalán nem zsírosodik, 5-6 naponta mosom, és akkor  is csak illendőségből, ami az én puha, vékonyszálú, amúgy 2 naponta mosott hajamnál elképesztő rekord.  

Szerintem most olyan lesz kb, mint az elsőn, mert az azért kell, hogy egészséges és formás legyen, és max ilyen hosszúra hagyom majd nőni, mint a második és a harmadik képen.



4 megjegyzés:

  1. Terhesseg legjobb mellékhatasa volt. Volt, hogy 8 nap után mostam meg, illendősegbol. Egyébként 4,5 nap.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg jó dolog, maradhatna így:)

      Törlés
    2. Nekem mindkét szülés után visszaállt sajnos, max nem volt időm mosni. Meg sajnos hullott is úgy 4 hónap után rettenetesen, de az utána helyreállt.

      Törlés
  2. 10 nap a rekordom:D azt hiszem:D

    VálaszTörlés