2020. május 10., vasárnap

i think i'm satisfied

A mai napot nagyon elengedtük, én reggel gyorsan elszaladtam a Kolosyra és kb 10 perc alatt vettem tejtermékeket, túrót, joghurtot, túró rudit, mert ilyesmiket kívánok most, de a lényeg a tejföl volt, kellett a gyümölcsleveshez, azzal szoktam behabarni (Tünde, ezt még tőled tanultam kb 19 éves korunkban még Gödöllőn, mikor meglátogattalak, akkor épp Daviddel éltél). Otthon főztem levest, majd fetrengtünk a kanapén és olvastunk. Ebédre a leves mellé B hozott pizzát az Igenből, majd aludtunk 4-ig. Utána megint fetrengtünk, majd este sétáltunk egy nagyot a környéken.

Mi a Rózsadomb aljában lakunk (csak nem a luxi részen), úgyhogy felcaplattunk a Gül Baba utcán, és sétáltunk egy hosszút a szép utcákban, nagyon érdekes látni, hogy hogyan váltogatják egymást a gyönyörű, luxus, kacsalábon forgó paloták, meg a lepattant, elhanyagolt, soklakásos épületek. Nagyon szeretem felfedezni a számomra nem annyira ismert környékeket, benézni a kertekbe, elképzelni, hogy kik, milyen életeket élhetnek ott, Barninak meg Budapest a munkájához tartozik, szuperjól ismeri, nagyon érdekes dolgokat tud mesélni helyekről, épületekről, úgyhogy mindketten nagyon élvezzük ezeket a sétákat, meg hogy ennyi időnk van most ilyesmire. Mondjuk napi egy óra sétára remélem, mindig lesz majd időnk.

Aztán mikor már majdnem hazaértünk, mondtam Barninak, hogy nagyon jó volt látni ezt a meseszép környéket, és lenyűgöznek a csodálatos házak, meg el tudom képzelni, micsoda lakások lapulhatnak az épületekben, de én annyira szeretem a közös életünket abban az apró kis lakásban, hogy egyetlen szikrányi irigységet vagy vágyat sem érzek, hogy nagyobb, szebb, vagy luxibb helyen lakjunk. Szerintem az, amink most van, minden szempontból tökéletes nekünk, vagy hát engem legalábbis teljesen kielégít. 


7 megjegyzés:

  1. Azért az nem semmi, hogy a Gül babán felmentél:). Dream house: Bolyai u 10 - amikor a pénz és az ízlés találkozik. Nem tudom ki élhet ott, másfél évig laktunk az Orgona utcában, de nem sikerült kideríteni. Szemben az ovi mellett a Guttmann szintén.

    VálaszTörlés
  2. Nekünk is nagy kedvencünk a Gül Baba környéke. Főleg hogy lent a Margit körút rész az annyira büdös, mocskos és pillanat alatt egy más világba érsz ahogy felmész.
    Sokat jártunk oda mi is, még mikor nem volt szépen felújítva (szerintem 10 évig újították most hogy belegondolok).

    VálaszTörlés
  3. A Kolosyn hová jársz vásárolni? Már máskor is láttam, hogy írtad, én itt lakom, de nem ismerek ilyen különleges beszerző helyet, amiért megéri külön ide jönni :) Segíts! Köszi

    VálaszTörlés
  4. Nem különleges, én nem szeretem mert szuperdrága, de ez van hozzánk közel, ha nem akarunk autóba ülni, CBA Buda Gourmet!

    VálaszTörlés
  5. A listákhoz akartam írni, de oda nem enged kommentelni (ha direkt, akkor bocsi), hogy ezeknek a hivatalos listáknak legalább a 73%-a tényleg totál felesleges. Puszi, egy zugolvasó

    VálaszTörlés