2020. július 26., vasárnap

fever

Én meg az elmúlt két napban nagyon lázas voltam, és hát hidegrázással szoptatni, meg gyereket ellátni, nem volt épp jó. Ma már jobb volt, reggel nem voltam lázas, meg eljutottam dokihoz is, amitől szintén megnyugodtam kicsit, és aztán a nap hátralévő részében nagyon sokszor mondtam el Barninak, hogy úristen, milyen jó érzés nem lázasnak lenni. Nekem ez sokszor van, hogy hálát adok, hogy épp nincs eltörve a csuklóm, vagy nem fáj semmim stb, igyekszem megbecsülni, ha épp egészséges vagyok. Pénteken még nem nagyon tudtam elképzelni, hogy egyszer újra lesz erőm pl utcára menni vagy dolgokat csinálni.


2 megjegyzés:

  1. Nahát, tényleg nagyon jó, hogy jobban vagy.

    VálaszTörlés
  2. Hű, hát igen, ezt a gyerekek mellett betegnek lenni dolgot még mindig nem tudom jól kezelni. Bár általában együtt vagyunk betegek, és egyszerűen nincs időm rám:-(

    VálaszTörlés