2020. július 30., csütörtök

ice ice baby

Tegnap végül tök jól megoldottunk mindent, találtam parkolóhelyet is a rendelőnél, gyorsan végeztünk. Egyébként komolyan gondolkodtam rajta, hogy úgy választok gyerekorvost, hogy jól lehessen ott parkolni, és most így utólag nagyon bánom, hogy nem ez volt az elsődleges szempont. Komolyan, ennél szarabb helyen nem is lehetne a rendelő, ráadásul hatalmas építkezés is van a környéken, utcák lezárva/egyirányúsítva - tényleg van, hogy több kört kell menni, míg az ember le tud valahol parkolni, és aztán meg cipelheted a babát a hordozóban. Meg mi lesz majd esőben, meg télen? 

Aztán hazajöttünk autóval, az utat a baba végigaludta, ez nagyon jól működik.  Egy táskába bepakoltam kettőnk cuccát, plusz a babafészket meg a szoptatós párnát, sokkal több cuccra számítottam. Egyébként maga a táska a gyerek dolgaival volt tele, az én fehérneműim, a farmer rövidnadrágom, meg a 3 pólóm a táska egyik oldalzsebében elfér, ez már, gondolom, ilyen momlife szindróma. 

Nehezen tudtam volna boldogabbá tenni a szüleimet, mint hogy itthon vagyunk 5 napot. Nekem nagyon nagy segítség, hogy reggel apa tologatja őt kint, a téren egy órát, míg én lezuhanyozom, reggelizem, berakok két mosást, vagy hogy dajkálják, míg megebédelek. Bár a privát szférám kicsit sérülni érzem, tegnap este felhívott Barni, kérdezte, hogy mi újság, mondom semmi, épp szoptatok, anya meg apa meg állnak felettem és nézik - de tényleg, nem könnyű itthon egyedül maradni, azzal, hogy gyerekem lett, a világ összes figyelme rám irányult. Délután azért magunkra csuktam az ajtót, és aludtunk, fú, nagyon jó volt. 

Anya tejmentesen főz most, ami tök jó, viszont iszonyúan édesség-kívánós vagyok, és semmi olyasmi nincs itthon, amit megehetnék. Dinnyével és sárgabarackkal igyekszem leküzdeni a kívánósságomat, de igazából egy nagy adag jégkrém lebeg a szemem előtt. Holnap megpróbálok szerezni valahonnan valami vegán típusút. 

13 megjegyzés:

  1. A lidlos sorbetek tejmentesek, de en es ki szeretnem probalni a vegan carte d'ort pl (ha jol remlik, de lehet keverem es Magnum az:D) Intersparban is van egy vegan marka. All's natural? Ilyesmi neve van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem az a baj, hogy nem találnék, hanem hogy nem jutok el most boltba:)

      Törlés
  2. Huh! En a második gyereknél voltam a szoptatastol olyan edesseg kivanos hogy megettem egy ulto helyemben kb őt perc alatt két tábla egeszmogyoros csokit, kb soha életemben nem történt ilyen addig velem, olyan volt mint egy drogos Tripp, annyira meg voltam veszve az édességekert. Ki is lyukadt két fogam, mivel a fogmosasra persze nem szántam annyi idot az első hetekben, mint a csokievesre. Előtte soha nem volt még lyukas fogam, ugyh nagyon csalódott voltam, hogy így elrontottam a dolgot

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogromlast az immunrendszer okozza. Nem te voltál a hibas, terhesség, szoptatás, sok immunromlast okoz mert a baba kap belőle. Forras: fogorvos, immunológus.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  3. Én az első szülés után voltam ilyen, megvesztem a tejszeletekért, mindegyik kellett. Azóta se, előtte se. De ilyen ötösével ettem, a kedvenc a Coopos sajatmárkás kókuszos volt :-)) Így 2 terhesség, összesen 4 év szoptatás után saccperkábé mind a 28 fogam rossz. Igaz, én sajnos nem szedtem kalciumot, valahogy az önmagamra figyelés nem erősségem.

    VálaszTörlés
  4. Szia, a Momwithfive oldalon láttam fagyott banán alapú fagylalt receptet. Lehet h megér egy próbát.

    VálaszTörlés
  5. befagyasztott smoothie esetleg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában én tejeskávét fagyasztgatok jégkockatartóban, aztán lecsapatom a smoothie készítő masinámmal - így lesz belőle finom DIY frappucino egy kis laktózmentes tejjel. 😋 De mandula/kókusz "tejjel" is finom.
      Starbucks feeling itthon, csak sokkal finomabb. 😉

      Törlés
  6. http://www.cookta.hu/hir/20170610-5-bunozesmentes-fagyi-ami-meg-nyari-reggeli-is-lehet

    Megszólítva éreztem magam... 😊

    VálaszTörlés
  7. Édes városon keresztül lehet rendelni anjuna jégkrémeket házhoz. (https://edesvaros.hu/anjuna)

    VálaszTörlés