2021. november 21., vasárnap

home sweet home

Ah, és a nappalit is muszáj lesz átrendezni, mert Dani előbb utóbb magára rántja a tévét. Már kitaláltam, hogy hogyan, illetve két verzió van, valószínűleg a B lesz, de az A-t is meg akarom nézni. Át kell forgatni hozzá a böhöm nagy kanapét is, máshova tenni az egyik könyvespolcot, amihez az összes könyvet le kell pakolni, máshova rakni a komódot, felszerelni a falra a tévét, szóval nagy meló lesz. De én imádok lakást rendezni, és ha rajtam múlna (vagyis Dani nem lenne itthon) már ma éjjel az új helyére kerülne minden. Iszonyúan türelmetlen vagyok, ha ilyesmiről van szó. 

Mostanában nem nagyon mutattam lakás képeket, ugye? Most kb ez a verzió van (csak már nincs Bobek, és nincs ilyen patent hygge, mert kettőnknek sokkal több a cuccunk, például a régi tévénk be van cseszve a sarokba):




Fuh, egyébként a héten láttunk egy meseszép lakást kb ott, ahol korábban laktunk, olyan konyhával, két fürdővel, gardóbbal és hatalmas terekkel, hogy  most is csorog a nyálam, ha rá gondolok, és még pénzünk is lett volna rá. De nem volt lift (3. emelet) és erkély/terasz sem, úgyhogy elengedtük, de kb azzal a lakással álmodom azóta, kb hogy ott főzök a barátainak vacsorát. ❤️

Na, tehát a héten valamikor nagy nappaliátalakítós projekt lesz, nagyon várom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése