2023. február 24., péntek

🖤

Mi pedig azóta túl vagyunk a temetésen. Szörnyen feszültek voltunk előtte, Barni úgy fogalmazta meg, hogy mintha valami nagy vizsga előtt állna, és én is pontosan így éreztem magam. Nagyon sokan voltak és rengeteg szeretetet kaptunk, és végül így az egész sokkal pozitívabb volt, mint amire számítottam, egy szörnyű, fájdalmas, felesleges szenvedés helyett egy szeretetteljes közös búcsúzás lett az egész. Már most érzem, hogy mennyire sokat jelent a feldolgozásban az egész családnak az, hogy mögöttünk van ez is, és nagyon remélem, hogy egyre könnyebb lesz nekik.

4 megjegyzés:

  1. Kedves Milonka, őszinte részvétem az egész családnak. Ölellek!

    VálaszTörlés
  2. Szia, hátha könnyebb lesz picikét a temetés után már. Dani jelenléte nem segíti/segítené kicsit Anyósodat? Vagy korai még?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, már most könnyebb kicsit. Szoktak együtt lenni, bár még csak módjával, és tényleg jót tesz neki, de ő maga szokta mondani, hogy nincs még úgy, hogy felelősséget tudjon vállalni valaki másért. Szerintem egyre jobb lesz.

      Törlés