2023. november 2., csütörtök

mentett növények

Itt a faluban van egy rossz hírű CBA Príma (luxi ABC, ahogy én hívom), ahova kifliért, meg a sürgősen szükséges cuccokért járunk. Főleg kifliért. Azért rossz a híre, mert egyrészt jó drága (a helyi csoportban írta valaki, hogy egy bizonyos fajta kenyér pl. kétszer annyiba kerül, mint a szomszéd falu Sparjában),  másrészt rendszeresen előfordul, hogy az ott dolgozók csúnyán, alázósan beszélnek a (gondolom, alacsonyabb poziban lévő) kollégákkal - és tényleg, én is többször voltam már tanúja ilyen helyzetnek. Mindegy, a kifli jó, meg a túró rudi is. Na és múltkor kiszúrtam, hogy vannak szobanövényeik, és mivel már látszik, hogy egy ideje parlagon hevernek és van 1-1 barnuló levelük, le vannak árazva, 990 forintért árulják azoknak a növényeket, amik a Praktikerben 3-4000 forintba kerülnek. Vettem néhányat, de aztán el is ajándékoztam őket, de majd még szeretnék néhányat itthonra még a tél előtt. Ha esetleg ti is szeretnétek, nézzetek be a közeli CBA-ba!

a jobb oldali a mentett növény ❤️

ezt pedig ajándékba vitte valakinek Dani

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése