2013. december 21., szombat

How bizarre

A karácsonyi ünnepség nagyon cuki volt, az ebéd pedig zseniális, mindenféle speckó fogásokkal, hazafelé kb gurulni tudtam volna. Az egyik pasi kollégámmal ma sokat beszélgettem, adta magát hogy mindig egymás mellé ültünk, meg kettesben mentünk az ebédre, és ő nagyon figyelmes velem. És jó fej, meg minden, és az ebéd után együtt sétáltunk vissza a városba, majd végül kerülőt téve hazakísért, pedig próbáltam jelezni hogy ne, de nem vette a lapot. Utána pedig ácsorgott ott a ház előtt, ami eléggé kínos volt,  mert ugye eszemben sem volt beinvitálni még egy kávéra se. Jaaaaaj.  

Pedig már valamelyik nap megfordult a fejemben, hogy hmmmm, nem kellene nekem lassan egy pasi? De á, nem, még nem kell. 

Heather Mattoon

5 megjegyzés:

  1. Oké, hogy még nem kell, de azért adja magát a kérdés, hogy egy tízes skálán mennyire szimpatikus a fiatalember? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira közömbös vagyok, hogy erre a kérdésre válaszolni sem tudok. :S

      Törlés
  2. Annyira jót nevettem, mikor a bejegyzés alatt megláttam a képet, köszönöm :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, és nem raktam linket. Igen, zseni ez a kép, meg a készítője is, Heather Mattoon, aki ruhákba öltözteti a macskákat és a kutyákat, így tükrözve a személyiségüket. :)
      http://www.heathermattoon.com/catsinclothes/

      Törlés
    2. Óóó, csodás ez az oldal!

      Törlés