2013. december 9., hétfő

Mese

És még van olyan is, aminek nagyon örülök, és szinte hihetetlen. Szóval tudjátok, meséltem, hogy eléggé alacsony fizetési kategóriába estem, mivel nem fogadták el tanítási tapasztalatnak a nyelviskolát. Nem nagyon kevés (de), de hát na... Jobban esett volna ha eggyel magasabba esek, ami mondjuk havonta 30 ezerrel több - főleg, ha már ennyire sok órám van, de tényleg, az összes kollégámnál többet tanítok. De mindegy, úgy voltam vele, hogy ez van, én ki tudom egészíteni a magántanítványokból, meg a zenéből is jön egy pici pénz, szóval mindent összevetve who am I to complain. Minden rendben. 

És erre jön ma az igazgató, leül velem szemben, hogy lenne még egy pici Mikulás ajándéka számomra. És közli, hogy ebben a kategóriában sokkal kevesebb kötelező órám lenne, és azt, amit ezen felül tanítok, azt kifizetik nekem óradíjban. És ez olyan sok, hogy több lesz a fizum, mintha a következő kategóriában lennék... Ez szerintem mesébe illő!

 Lynette Sherrard


5 megjegyzés: