2014. április 27., vasárnap

Relax

Annyira jól éreztem magam tegnap este, rég voltam ilyen felszabadult. Kicsit hagytam is, hogy tegyék a szépet nekem, ami vicces volt, és legyezgette a hiúságom, de hát kénytelen vagyok szkeptikusan állni a fiúk borfűtötte udvarlásához hajnal 2-kor, szóval leginkább kinevetem őket. Ami extra vicces volt, hogy találkoztam a legeslegkedvesebb fogorvosommal, Jude Law-val hajnal 1-kor a gyrososnál, addig otthagytam a többieket és ketten ettünk, majd dumáltunk egy órát. Egyedül volt, és kiöntötte nekem a szívét: boldogtalan szegény pára, és nem találja a helyét, de nem mondhatom meg neki, hogyan oldja meg az életét, pedig lennének ötleteim.

Ma délelőtt csavarogni voltunk, mert konkrétan nyár volt. Kicsit kipróbáltam az új fotósjátékszereimet, mondjuk ezt még gyakorolni kell, mert nem sok jó lett, de azért azokkal is elszórakoztattam magam.




Meg összefutottam a cuki bringás-vizslás fiúval, amint izzadtan, és borzasztóan szexin épp egy bringatúrából jött, és vigyorogva odafarolt mellém, jó kis találkozás volt, egyből fülig ért a szám nekem is. Őt is lefotóztam, és kurvajó kép lett, bár először tiltakozott, de aztán itthon kicsit megszerkesztettem, átküldtem neki, és most meg persze odavan, hah. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése