2014. augusztus 20., szerda

Jump

Itt ülök, várom a fiút meg a kutyáját, mert neki is van ám, kicsit izgulok. Egyikünk sem tudott aludni az éjjel, mert bár semmi sem történt még köztünk, valahogy nyilvánvaló, hogy akkor mi most megpróbáljuk így, együtt, és ez nagyon-nagyon izgalmas, mint leugrani magasról, valahova, ahol nem tudod mi vár, de mégis biztos vagy benne, hogy nagyon-nagyon jó lesz. Persze lutri, mert nem tudok olyan sokat róla, és hát 40 évesen nincsen családja, vagy barátnője - több, mint gyanús:). De már háromszor találkoztunk, mindig jópár órára, és nagyon jó nekem vele. Ő nagyon okos, kreatív (a momén végzett), vicces, céltudatos, határozott, lendületes, inspiráló, sikeres, szerintem pont olyan ember, amilyet a barátaim meg a családom elképzelnek mellém. Nagyon sok közös van bennünk, de azt hiszem, nagyon sok újat tudna mutatni nekem. Amikor utoljára együtt aludtam a férjemmel, és már mindketten tudtuk, hogy vége, azt mondta, majd találok egy nagyon kreatív embert, aki igazán hozzám való, és aki boldoggá tud tenni, és hát most erről a fiúról ez jutott eszembe. Hogy ő hozzám való.

Értitek, nem mondom, hogy holtomiglan, holtáiglan, de van kedvem ugrani vele.  

23 megjegyzés:

  1. Drukkolok. És az, hogy neki is van kutyája, máris egy nagy pirospont :)

    VálaszTörlés
  2. úristen, de nagyon szurkolok!!!!!! <3

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozok Fruzsihoz, a kutyus is jót jelent! :)

    Nagyon drukkolok! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia, a PillanatLánytól jutottam el Hozzád, eddig csendes olvasóként, most pedig már egy drukkerrel több :)

    VálaszTörlés
  5. Ó, de lemaradtam. Róla meséltél már?....de nagyon izgis, szurkolok, hogy ő legyen az :)))))))

    VálaszTörlés
  6. ha szálkásszőrű tacsija van, akkor ő lesz az igazi!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy keverék talált kutyája van, ami szerintem jobb, mint egy szálkásszőrű tacsi:).

      Törlés