2014. augusztus 18., hétfő

National Geographic

Mai kaland volt, hogy téblábolok a konyhában, egyszer csak (ezt nem egybe írják? ilyen zenekarnév is létezik) óriási csipogás robog be a teraszról a lábam mellett az asztal alá, és persze ezt a macskatulajok egyből tudják, mit jelent: a macsek levadászott egy repülni tanuló kisrigót (ez idén már a második kör madárgyerek), és mivel a szülők zuhanórepülésben ijesztgetik, bemenekítette hozzám. Ráüvöltöttem, ijedtében elengedte a zsákmányt, aki, bár nem volt semmi baja, olyan sokkban volt, hogy nem mozdult, így megfogtam, visszavittem a kert végébe a sikítozó szülőknek, elengedtem és elrepült. Remélem, éjjel tud magára vigyázni, mert a kistigris kint alszik az udvaron, és nem leszek ott, hogy megregulázzam.

4 megjegyzés:

  1. Ez olyan jól esett, mint az esti mese!!!

    VálaszTörlés
  2. Jaj decuki, nagyon szeretem a rigókat! Meg a macskákat is. Remélem a fiokanak nem esik bántódása ;)

    VálaszTörlés
  3. Idén valahogy nagyon belendültek ezek a rigók, apukáméknál is ez volt, ott a serdülő kutya akart játszani a rigókkal, szegényt úgy leordították a rigószülők, hogy szinte őt kellett megmenteni :)

    VálaszTörlés
  4. egyszer csak. kettőbe kell, de én egybe szoktam.. úgy sokkal kifejezőbb :))

    VálaszTörlés