2014. szeptember 4., csütörtök

Lecsófeszt

És akkor ma délutántól vidék, Dunakanyar, kisváros, szombaton Nagymaros. Akarunk venni kosarat a kutyijának hogy otthon(abb) érezze magát, mondjuk úgy tűnik már most, hogy neki ez itt nálunk maga a paradicsom a cicavízióval (le nem venné a szemét a macsekról), a bicaj úton szaladással, Dunában úszással meg a kacsavadászattal. Meg szombaton lesz lecsófesztivál itt a Főtéren, mondjuk pont nem bírom (a paprika sülten az egyetlen zöldség amit nem szeretek), de ez nem baj, a fröccsöt szeretem, és biztosan akad hozzá tepertőkrémes kenyér lilahagymával. Annyira izgi ez így, hogy néhány nap a hét elején Budapest nála, aztán meg hétvégére vidéki romantika. Így már nagyon várom az őszt meg a telet és a karácsonyt is.

10 megjegyzés:

  1. Már megint megragadom a lényeget, de milyen kutyusa van a fotósnak?

    VálaszTörlés
  2. megértelek, engem is ki lehet zavarni a világból a lecsóval meg a főttsültpaprikával (pedig nyersen szeretem). nem bírom amikor a húsa elválik a héjától, brr.
    de a libatepertőkrémes kenyér lilahagymával....hmm, bocs, de rámjött a szigetes nosztalgia, veled ettem olyat ott utoljára <3

    VálaszTörlés
  3. a két kutyi jól kijön egymással?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elvannak egymás mellett, úgy mondanám. Az én pulim kicsit féltékeny. :(

      Törlés
  4. Hát én kb. elélnék lecsón, annyira imádom. :-) Új kutyusról nem láthatunk fotót?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ők ketten nem publikusak, legalábbis vizuálisan nem. :)

      Törlés
  5. fuu pedig ha ennel Annalight lecsojabol..

    VálaszTörlés
  6. De mar mindent lecsonak hivnak amkben van paprika es lé :(

    VálaszTörlés