2015. június 12., péntek

Because I'm happy

Van az az érzés, mikor reggel felébredsz, és hirtelen megcsap a boldogság, de még egy pillanatig nem tudod, minek örülsz, csak az az érzés borzong rajtad végig, hogy valami nagyon jó dolog történt... De mi is?

Így ébredtem én is ma reggel. És aztán eszembe jutott: éjfél körül ezerrel suhantunk az Izabella utcában, én és a biciklim, körülöttünk a sűrű budapesti nyári éjszaka. És ez olyan élmény, annyira csodálatos érzés volt, hogy reggel olyan endorfinfröccsel ébredtem, mintha legalábbis tegnap este a koncerten, ahol jártam, összeismerkedtem volna életem szerelmével. Pedig sajnos nem történt semmi ilyesmi.  


2 megjegyzés:

  1. Ha Izabella, akkor akár még integethettem is volna :)
    egyébként meg mi is megihatnánk már egy fröccsöt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont valamelyik nap jutott eszembe ugyanez! Konkretizáljunk!:) Lehetőleg júni 29 után.:(

      Törlés