2015. június 17., szerda

Kerítés, avagy az én brazil szappanoperám

Befejeztem az érettségiket. Úgy érzem magam, mintha az elmúlt 3 napban nem gyerekek tinédzserek feleleteit hallgattam, hanem mondjuk egy kőbányában dolgoztam volna, hulla fáradt vagyok. 

A záróértekezlet után odajött egy kolléganőm, akit nem ismerek olyan jól, de akit nagyon szeretek. Azt mondta, magánügyben szeretne velem beszélni, már egy ideje gondolkodik rajta, de lehet, hogy elküldöm a francba, ha meghallom miről van szó - mondta. Én teljesen azt hittem, hogy angolt akar tőlem tanulni, még örültem is, mert nyárra nem ártana néhány magántanítvány. Aztán elmondta, amit akart, én meg dobtam egy hátast.

Arról van szó, hogy a férje régóta együtt dolgozik egy fiúval, aki velem egyidős, és nagyon szeretik. A srác elvált, van 3 gyereke, és nagyon jó pasi, meg jó fej is. Ennek a fiúnak van egy csaja, aki nagyon fiatal, 23 vagy 24 talán. És a kolléganőm, meg a férje utálják ezt a lányt, aki egy hülye picsa (not my words), és állításuk szerint tönkreteszi a srácot, például úgy, hogy utálja a gyerekeit, szakítanak, majd visszakönyörgi magát, és egyéb változatos módokon. Na és a kolléganőm azt találta ki, hogy én annyira aranyos, kiegyensúlyozott lány vagyok, és mennyire összeillenék ezzel a fiúval. Hát nem nyomulnék rá? És akkor jól megszabadulna a fiú a lánytól, mi boldoggá tennénk egymást, és mindenki boldogan élne, míg meg nem halna. Wtf, ugye? Én is eléggé hápogtam, hogy ezt hogy gondolja.

Na jó, kicsit árnyaltabb képet adhat, hogy én jól ismerem ezt a fiút meg a barátnőjét is. A csaj úgy 2 évig, mikor 19 meg 20 volt, olyan volt, mintha a húgom lenne. Sok időt töltöttünk együtt, ő nagyon tehetséges, én meg támogattam, bevontam az akkori bizniszembe, és barátnők is lettünk. Aztán mikor összejött ezzel a sráccal, megszakította velem a kapcsolatot (nem csak velem, a korábbi barátai közül sokmindenkivel), alig köszön, ugyanis féltékeny rám. Én is tudom, hogy tetsze(tte)m a fiúnak, de még akkoriban próbált udvarolni nekem kicsit, mikor ők még nem voltak együtt, én meg férjnél voltam. 

Na és a kolléganőmnek azért jutott eszébe ez a dolog, mert a srác állítólag rendszeresen érdeklődik, hogy mi van velem, és sokszor kéri, hogy meséljenek rólam. Én meg egyszerűen értetlenül állok a helyzet előtt. Mondtam a kolléganőmnek, hogy egyrészt ott a barátnő, másrészt szerintem nem nekem kellene nyomulnom, ha érdeklem őt, harmadrészt ezek a dolgok nem így működnek, de legfőképpen pont egy ilyen problematikus pasira lenne szükségem (nem).

30 megjegyzés:

  1. Jaj :( és hát komolyan gondolta, hogy ezzel jót tenne :((( (veletek, magával, a világgal), hogy lehet istent játszani, ha épp ideje engedi :( - és még hány ember hiszi azt, hogy ő majd jobban tudja, hogyan kell mások életét működtetni... de hogy hápogna, ha valaki az ő férjére nyomultatna rá valakit azzal, hogy egy nyamvatag kiégett tanárnő a felesége, annál meg jobbat érdemelne :( és ez egy pedagógus, elvileg legalább némi empátiával. jaj :(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem egy fajta kétségbeesés vezetett ahhoz, hogy ezt elmondta nekem, annyira meg akarja menteni ezt a fiút. Tudom, hogy gáz, de értem a motivációját.

      Törlés
  2. Ahh, értem én, hogy ő jót akar, de úgy egyébként Júliát és Romanát olvas, hogy ilyen ötletei vannak?

    VálaszTörlés
  3. És még 3 gyerek is... jesszus, hát persze...


    Nekem a hétvégén Édesapám állt kerítőnek. A pasi (állítólag) gazdag. Mert (állítólag) nekem az isten pénze sem elég. Miket nem tudok meg magamról...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D ez a sztori is piszok jó! Felbuggyant belőlem a röhögés. Az isten pénze sem elég neked, hát apukád talált egy ideális fiút neked. :) cuki! A szándék mindenesetre gondoskodó volt.

      Törlés
    2. Apa már fizetne, csak vigyenek... :))))

      Törlés
  4. Mondjuk lehet rám ujjal mutogatni, szegény Ilonkának én is megpróbáltam egy pasit szerezni, na meg a Pillának is. Sohatöbbé :/ (nekem szerezhetnétek :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem egyszer szereztek pasit. Életem szerelme volt <3
      Sőt, két leszervezett randim is volt így, mindkettő jó volt. Mondjuk barátok szervezték és nem kollégák, akik nem ismernek (annyira).

      Törlés
    2. Nekem is szervezhetsz, Chana, csak ne kelljen elszeretnem senkit senkitől!:)

      Törlés
    3. Arról nem te tehetsz, hogy a pasi egy barom volt. Egy darabig jól álcázta. :-)

      Törlés
    4. de az milyen jó kis husika volt, Pilla :) a Zilokáé is jó volt, olyan "Ilonkás" nagyon, RÁÁÁADÁSUL lakberendező csávó :) de egy mamlasz. Nem jelentkezett le Ilonkánál... :( (balfasz)

      Törlés
  5. Elképesztő!! Martine-nal nagyon egyet értek és szomorú, h egyes emberek azt hiszik, h jobban tudják, mi kellene másnak. Amúgy jó a cím! :)

    És gratulálok a véglegesítésedhez!

    VálaszTörlés
  6. Milonka, szeretem a szappanoperáidat!!!!

    Ez a szimpatikus tanárnő meg jót akart mindenkinek, csak hát akárhonnan nézem, ez így bénán jött ki. Pillanatnak lehet igaza, a tanárnő sok Románát olvashatott.


    Én is örülök a véglegesítésedhez, egy kő esett le a szívemről.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:) Én is látom egyébként a jóindulatot, elvégre tényleg rossz látni, ha egy barátunk boldogtalan valaki mellett. De azért vicces, hogy erre azt találja megoldásnak, hogy majd én belépek a képbe. Ez a fiú egy felnőtt férfi, csak tudja, mit akar, valami miatt csak együtt van ezzel a lánnyal. Esetleg szereti?

      Törlés
  7. Én meg csak vártam olvasás közben, hogy felbukkanjon a kerítés (valamiért zöldnek gondoltam), aztán a végére leesett...többet kellene aludnom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) Ivory meg pont írt a másik típusú kerítésről (arról, amit a határra akarnak felhúzni), és én meg ott vártam, hogy valakit összeboronáljanak valakivel.

      Törlés
  8. gratesz a véglegesítésedhez, tök jó!
    ezek az összeboronálóemberek meg..wtf. nagyon unatkozhatnak. elképesztő mennyien gondolják azt hogy ők pontosan tudják, másoknak mi lenne a jó, és készek ezért tenni is, félelmetes.

    VálaszTörlés
  9. Ez így tényleg elég gáz, hogy emberek azt gondolják, hogy te majd rányomulsz egy párkapcsolatban élő emberre, aki amúgy jó haverod. Wtf? Csak az nem foglalt, akin épp nem fekszenek? Vagy hogy?
    Mondjuk lazán kapcsolódó ellenpéldának meg legyen itt az, hogy amikor tönkrement a házasságom, és szétmentünk a férjemmel, nagyon sokan próbáltak istápolni, és a mostani pasimat úgy ismertem meg, hogy egy haveromnak bekattant, hogy ááááááá, hát minket össze kell ismertetnie. Nyert. Mondjuk eléggé markáns különbség az, hogy senki nem gondolta úgy, hogy bárkinek el kell szeretnie valakit a másiktól, mindketten "szabadok" voltunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, szerintem itt az a legnagyobb gond, hogy mission lenne, hogy el kell szeretni valakit valaki mástól. Ez olyan gáz :( De lehet, csak én vagyok konzervatív.

      Törlés
    2. Dehogy vagy konzervatív, látod, hogy mindannyian így gondoljuk.

      Törlés
  10. Engem Te ismertettel ossze Cs-val es bar par nem lettunk, rdsz-n talalkozunk es beszelunk, nagyon kedvelem. Jah persze mi mindketten szabadok voltunk :-). En tokre szeretem h.megismertettel minket. Persze ez csak lazan kapcsolodik ide, a kolleganod egyszeruen bunko a tervevel.

    A veglegesiteshez gratula!

    (ha ezerszer kiteszi amit irtam legyszi veglegesen torold a tobbszorosoket)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én annyira úgy találtam, hogy a közös érdeklődés miatt lenne a dolognak alapja, pedig amúgy nem szoktam keríteni. De mindketten lelkesedtetek, szóval én nem bántam meg.

      Én amúgy értem a kolléganőm, jót akar, szereti ezt a fiút, és látja, hogy boldogtalan... De ezek a dolgok akkor sem így működnek.

      Törlés
  11. Na, nekem erről ez jutott eszembe valahogy:

    Ingrid Sjöstrand: A felnõttek furcsák néha


    A felnõttek
    furcsák néha.
    Azt hiszik,
    elég összeterelni
    két "alkalmas korú" gyereket,
    és a két gyerek
    automatikusan jó haver lesz.

    Szeretném összeterelni
    papát
    találomra egy "alkalmas korú"
    bácsival
    és megnézni, összehaverkodnak-e
    - biztosan nem akarna
    engem se többé összeterelni
    Ulla-Gullával pédául.
    Sokkal szívesebben játszom
    Lill-Pärával,
    pedig Lill-Pära kis tökmag,
    de ugyanazt szereti
    és ugyanazt utálja, mint én
    - Ulla-Gullát például.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ulla-Gulla :-) Tudom, megfogtam a lényeget, de milyen vicces név már.

      Törlés
  12. Amúgy a társkeresőkön alacsonyan szállnak a farkak. Nem tudom, mi van, de a pasik bezsongtak a kérészekkel karöltve, és azt hiszik, a nyár beálltával össze kell punizni a kukijukat mindenáron. Ma ketten akartak fizetni érte. Egyik ruhákban. Apám ha tudná, dörzsölhetné a tenyerét. Most visszamegyek, megkérdezem, milyen ruhákra gondolt a fazon.

    A zsongásmeg csak egy közérdekű lett volna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. O, a francba, a commented utan boldogan kattintottam, hogy megnezzem a blogodat, de az nincs, apparently :(

      Törlés
    2. Szia Kuurankukka :) Volt naplóm, de most csak magamnak írogatom, mert totál elmebetegnek titulálnának a Kedves Olvasóim :) Most szüneteltetem a publikust.

      Törlés