2015. június 18., csütörtök

The secret life of pets

Én tudom, mit csinál a kutyám, míg én nem vagyok itthon: átköltözik a szüleimhez és kísérgeti anyukámat, némi házőrzéssel fűszerezve ezt a tevékenységet. Aztán mikor közeledik az idő mikor haza szoktam jönni, beül a kapuba, és minden idegszálával engem vár. A macskám alszik egész nap és hangosan horkol hozzá. Azt is tudjuk, mit csinál Metró, és Lajkáról is van fogalmunk, ugye, lányok? :) Az egyik ismerősöm felrakott egy webkamerát otthon, a kutyája fekhelyére irányította, és nyilvánossá tette a képet, úgyhogy néhány napig néztük, hogy hogyan alszik, járkál, üldögél a kölyökmopsza otthon... Szegény, annyira látványosan unatkozott, sajnáltam őt.



De ez a mesefilm! Hogy vajon mit csinálhatnak a háziállataid, míg nem vagy otthon, ez a világ legaranyosabb ötlete. A trailerrel pedig egyszerűen nem bírok betelni, úgyhogy megmutattam már itthon mindenkinek, aki él és mozog. Nézzétek meg ti is.


Nem tudom, kibírom-e 2016 nyaráig.

17 megjegyzés:

  1. Hát ez tényleg halálosan cuki! :D

    VálaszTörlés
  2. Metal pudliiii!En is mar izzitottam ferjet,bnoket h.ezt meg kell majd neznunk, nagyon jopofa mar a trailer is:)

    VálaszTörlés
  3. Metal pudliiii!En is mar izzitottam ferjet,bnoket h.ezt meg kell majd neznunk, nagyon jopofa mar a trailer is:)

    VálaszTörlés
  4. Metal pudliiii!En is mar izzitottam ferjet,bnoket h.ezt meg kell majd neznunk, nagyon jopofa mar a trailer is:)

    VálaszTörlés
  5. Én sem bírom ki 2016 nyaráig!!!

    VálaszTörlés
  6. Mi is ezen élvezkedtünk tegnap, muszáj volt vagy ötször megnézni. :-)

    VálaszTörlés
  7. Na, akkor azt hiszem, van mit várni :)

    VálaszTörlés
  8. úristen ettől én is teljesen elolvadtam :)

    VálaszTörlés
  9. Lajka mostanában kipakolja a mosogatót és tisztára nyalja a mosatlan edényeket :D. a maradék idő eltöltéséről nincs bizonyíték, a kamerán már én is agyaltam, megnézném, mit művelnek Tacoval :)

    VálaszTörlés
  10. en is tegnap lattam eloszor, zsenialis :)))

    VálaszTörlés
  11. Én is tegnap láttam ezt a trailert, nagyon várom, mondtam is a férjemnek, hogy végre egy nekem való film megint! Hátha ebben nem lesz semmi, amin bőgök :) Briós (mopsz) ha itthon hagyom (csak rövidebb bevásárlás idejére), akkor az előszobában fekszik és lesi az ajtót :( A macskák meg alszanak, nyilván.

    VálaszTörlés
  12. Tegnap láttam először, mondtam is E.-nek, hogy végre van megint egy film, amit várok. :)

    VálaszTörlés