2015. július 5., vasárnap

Wish it was summer forever

Reggel felnéztem a blogger feedembe, hogy megnézzem, vannak-e tőletek olvasnivaló posztok, és meg kellett állapítanom, hogy 2 nap alatt alig írt valaki - és ez nem panasz, sőt, örülök, mert szerintem ez azt jelenti, hogy azért szorul háttérbe kicsit a virtuális életünk, mert tiszta erőből éljük az igazit. Velem is ez a helyzet, bár a hétvégém erősen kapcsolódott a blogomhoz, ugyanis csupa olyan emberrel töltöttem, akiket itt, a blogomon ismertem meg, és azt hiszem, mostanra mondhatom, hogy nem virtuális ismeretségek ezek, hanem igazi, hús-vér barátságok, még ha a legtöbb kommunikációnk online zajlik is. 

Tegnap este itt aludtak a gyerekek, lemondtam miattuk az est programomat, a szőlőlugasban fröccsözgetős, gitárkoncertet-hallgatósat, de nem bántam nagyon, néztem helyette közéjük bújva a Dennis a komiszt, nevettünk sokat, és jó volt reggel velük ébredni.

Egyébként annyira jól érzem magam ettől a fülledt, meleg időtől, és tudom, látom, értem, hogy másokat kikészít, de ha én egy olyan trópusi helyen élhetnék, ahol mindig ilyen meleg van, no meg mellé valami nagy víz, én sokkal, sokkal boldogabb, jókedvűbb, energikusabb ember lennék. Egy ismerősöm mondta nekem egyszer, hogy jól áll nekem a nyár, és én ezt kívül-belül érzem. Ráadásul annyi nyári ruhám van, hogy ha naponta háromszor átöltöznék (ööö... azt hiszem, szoktam is annyiszor), szerintem legalább egy hónapig akkor sem lenne muszáj ugyanazt a ruhát kétszer felvennem. Mostanában egyébként az a napom legszebb pillanata, mikor este leviszem a kutyát a partra úgy fél 9 körül, mikor csupa vörös az ég a víz felett és nézem, ahogy a kutya bemegy mellettem a vízbe, és látom, ahogy élvezi a hűvösségét.







3 megjegyzés:

  1. Az utolsó bekezdésedet én is írhattam volna :) Kivéve, hogy este csak a teraszig jutunk el a kutyával, de csodálatos az is :)

    VálaszTörlés
  2. Azt figyeltem meg, hogy péntek délutántól a blogolók teljesen eltűnnek, az első bejegyzések vasárnap kora estétől kezdenek szállingózni.:)

    Az utolsó képen a lábad olyan barna, vagy az egy harisnya? :D A körmeid még mindig nagyon tetszenek. :) Addig nézegetem, míg én is csinálok magamnak ilyet, annyira nyári. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem harisnya. :) Jó barna vagyok, de nem olyan fekete, mint a képen, szerintem a fehér tornacipő miatt tűnik úgy. Fessél, persze, nagyon vidám!

      Törlés