2017. május 21., vasárnap

eper, joghurt, banán, nutella

Elég sok kajás oldalt követek a FB-on, de kettő van, aminek igazán van értelme. Az egyik The Kitchn, ahol szuper kajás, konyhás cikkek vannak, ötletek, praktikák és receptek, a másik pedig a Tastemade, ahol nyálcsorgató kajás videókkal borzolják az ízlelőbimbóimat mindig. Ha látok valami nagyon szimpit, el szoktam menteni, és aztán sosem nézem meg újra, de jó ötletek megmaradnak. Láttam fagyi ötleteket is az utóbbi időben, amiknek összeturmixolt banán volt az alapjuk, és akkor eszembe jutott, hogy van egy csomó jégkrém formám, és hát itt a nyár, süti helyett a jégkrém a tökéletes desszert. 

Össze is állt a fejemben, hogy mit szeretnék, szombat délelőtt vettem joghurtot, banánt, epret és nutellát. Összeturmixoltam a joghurtot a banánnal és egy kicsi mézzel, a formákat megtöltöttem eperrel és nutellával, a réseket kitöltöttem a banános krémmel, és...


Csináltam nutella nélkül is, de sajnos nutellát muszáj bele rakni. Majd még kísérletezek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése