2017. május 21., vasárnap

Things I do to unwind

Szombat délután a lányokkal találkoztunk, az A38 hajón, a kedvenc szórakozóhelyemen, ott volt Lick the Click!, egy elektronikus buli, amit nyaranta minden szombaton megrendeznek. Délután 2-kor kezdődik, este 8-ig tart, és este 7-ig happy hour van, vagyis egyet fizet, kettőt kap akció minden italra. Néhány napja olvastam pont egy cikket, hogy milyen fura, hogy a legtöbben este, éjjel szocializálódunk, pedig nappal mennyivel logikusabb lenne. És tényleg, nekünk annyira bejön, hogy elmegyünk erre a gyönyörű, Dunán billegő hajóra, szombat kora délután van, így még szinte az egész hétvége előttünk áll, süt a nap, jó a zene, hideg a Mojito, szimpik az emberek, a csajok viccesek és jókedvűek, és este 10-re még én is, akinek haza kellett vonatoznom, ágyban vagyok. Szóval ha nem fagytunk volna kockára a hideg szél miatt, és ha mindenki ott lett volna, akinek ott kellett volna lennie, 10 pontot adtam volna az élményért, de így csak majdnem tökéletes volt. Hazafelé a vonaton megismerkedtem egy fiúval, miközben hamburgerrel és karamellás fagyival tömtem a fejem, az I bike Bp-es hátizsákom miatt szólított meg, végig beszélgettük az utat (bármennyit tudok bicajokról beszélni), otthon pedig elkísért egy darabon, már én szóltam, hogy figyelj, te nem erre laksz. Nagyon fura srác volt, szóval ő sem egy sikertörténet, de úgy tűnik, működik ez az irl ismerkedés, és nem kell nekem menni utána, jön ez magától.

Mondjuk nem nagyon aludtam ki magam, mert fél 5-kor felébresztenek a kertben őrjöngő madarak (de szerencsére Anna sem aludt még, és kicsit szórakoztatott, elküldte például a világ legcukibb videóját), de aztán pihentem, kutyáztam, családoztam, ebéd után befejeztem a könyvemet és napoztam a parton, majd megnéztem egy filmet (Passengers) és néhány részt a 13 Reasons Why-ból (szerintem egyáltalán nem nyomasztó, viszont dögunalmas, 7 részt láttam, alig történik valami, de még kitartok), és... És ennyi volt a hétvége. Hónapok óta először nem kell izgulnom, stresszelnem semmi miatt, se esküvő, se ballagás, se osztálykirándulás, nyelvvizsgák letudva, érettségik csak egy hónap múlva. 

nem, nem volt még érkezésem Birkit venni, ez egy 1500 ft-os, tavalyi, lidlis pacsker

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése