2018. december 27., csütörtök

home is where he is ❤

Barni nagyon karácsonyfa-ellenes, és én is egyre inkább érzem, hogy kegyetlenség, amit a sokezer szép fenyővel művelünk, csak hogy 2 hét múlva kibasszuk őket a szemétbe. De mégis, az első közös karácsonyunkra mindketten úgy éreztük, hogy kellene egy igazi, szép fenyő, és végül vettünk is egy nem túl nagyot, de gyönyörűt. Barni tette rá az égőket, és én díszítettem fel, azzal a kb 15 piros dísszel, amit otthonról hoztam, a pici, kockás textil fenyőkkel, a manókkal meg az angyalkákkal. Csodás lett, meleg, letisztult, barátságos. Csináltam néhány fotót a lakásról, és átküldtem a lányoknak, akik még sosem jártak itt. És nagyon fura volt, de azt írták mind, hogy mennyire otthonos, milonkás, színes, kedves ez a lakás, nem is olyan pici, és teljesen más, mint amilyennek az én leírásom alapján elképzelték. N

Voltunk otthon, Vácon karácsonyozni a családommal, és megint olyan érzés, mint amikor Genfben éltünk: már nem a szép, tágas, duna-parti lakásomban érzem magam otthon, nem is látom már olyan csodaszépnek és kényelmesnek, elkezdtem látni a hibáit is. Itt vagyok itthon, Budapesten, a szűk kis 38 m2-n, ahol az erkélyünk alatt suhan el a villamos. Most először én is olyannak látom ezt a lakást, mint a lányok: otthonosnak, színesnek, kedvesnek, kényelmesnek, és már én sem érzem olyan picinek. Én azt hiszem, megérkeztem ide a szívemmel is.


Ezt pedig Edynél olvastam, sajnos nem tudom, honnan idézi, de így érzem most én is: "A szeretet és a békesség, fiam, a legkisebb kunyhóban is elfér. Nem mindég a nagy házakban élnek a boldog emberek."

13 megjegyzés:

  1. Úgy örvendek, hogy lett karácsonyfád.
    Az idézet Wass Albert, Magukrahagyottak c. regényéből van, az 50. old.

    VálaszTörlés
  2. Kellemes Unnepeket Kivanok Neked es Boldog Uj Evet! Egyelore meg nem merek felebredni az alombol, de talan az en eletemben is valami nagyon szep dolog kezdodott 4 honapja. Legalabbis ebbol a karacsonybol ez a kovetkeztetes vonhato le. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drukkolok!:) Örülnék, ha mesélnél erről, nagyon kíváncsi vagyok!

      Törlés
  3. Nagyon szép, hangulatos a lakásod. :) ha nem bánod, egy nem túl romi kérdés: milyen 38 nm-en ketten? Nem túl szűk? Nem túl sok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekünk azzal, hogy ketten vagyunk ilyen pici helyen, nincsen bajunk (még), ezt nem érzem túl sokank, inkább az nehéz, hogy kevés a pakolóhely, hogy pár cuccot elölhagysz, és káosznak és kuplerájnak tűnik, valamint hogy nagyon picike a konyha, és nehéz így főzni. Ja, és nincsen étkezőasztalunk, van pult bárszékekkel, ott tudunk enni, én viszont a nagy, svéd-stílusú konyhaasztal híve vagyok, ami a lakás szíve, és mindent lehet ott csinálni. Igen, az nagyon hiányzik.

      Törlés
    2. Aha, pont ezekre voltam kíváncsi, köszi. Barátommal mindkettőnknek épp ekkora lakásunk van, és néha szétnézünk magunk körül, hogy ugyan hogy lehetne két emberre való holmit bepréselni egy ekkora élettérbe, ha valamelyikben összeköltöznénk. Pedig szerintem egyikünknek sincs fölöslegesen sok holmija... de mégis ijesztő. Szóval tök bíztató látni, h nektek működik. Habár, ja, egy nagy étkezőasztal az jó dolog. :) De majd hosszútávon biztos megvalósul!

      Törlés
    3. nekünk azért annyi könnyítés van, hogy én nem számoltam fel a lakásomat teljesen, a dolgaim 90%-a otthon maradt, a pasim meg a cuccai egy részét a szüleinél (akik közel laknak ide) tárolja, és váltogatja pl a téli-nyári kollekciót. Ha tényleg ide kéne hozni mindkettőnk összes cuccát... Hát, nem tudom, az milyen lenne. Kb mint a gyűjtögetőkről szóló TV műsorokban.

      Törlés
    4. az tényleg könnyítésnek hangzik. belegondolva, ezt lehet, hogy nem is éri meg másképp csinálni. most elgondolkodtattál, köszi! :)

      Törlés
  4. Szerintem Te még egy kartondobozt is pillanatok alatt, otthonossá varázsolnál olyan Milonkásan 😊

    VálaszTörlés