2019. december 6., péntek

wellness

Van egy idősebb kolléganőm, aki minden péntek délután masszázsra megy, én pedig mindig irigykedem, hogy milyen jó ötlet, mennyire tökéletes levezetése az a hétnek! Úgyhogy tegnap este gondoltam egyet, felhívtam a helyet, ahová időnként (a csontkovács mellett) elkavarodom, és kértem egy időpontot mára. Szándékosan úgy, hogy az órám után már ne legyen esélyem készülgetni, meg e-mailekre válaszolgatni, hanem kénytelen legyek azonnal elindulni, hogy időben odaérjek. Ráadásul ma kaptam 25%-os Mikulás kedvezményt. Egyébként ide járok, és minden pénzt megér, nagyon jól masszíroznak a lányok, ajánlom őket, és még időpont is szokott lenni kényelmesen. 

Hazafelé vettem egy kesudiókrémes-almás-répás-aszalt szilvás salit a Tökmagban, és akkor most indulhat a jól megérdemelt délutáni alvásom. Tökéletes zent éreznék, ha nem tudnám, hogy holnap munkanap van. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése