2020. március 2., hétfő

Ja ljublju Ljubljana

Persze végül, ha már volt 5 munkamentes napunk, nem maradtunk otthon. Én kicsit garázdálkodtam az airbnb-n, és eljöttünk Szlovéniába. Bár anyukám szerint ez is túl közel van Olaszországhoz, és majd ide fújja a vírusokat a szél (de csak viccelt). Én Barnival voltam itt először, nem tudtam, hogy Szlovénia ilyen közel van, és hogy ennyire jó hely. Ljubljana egy kihagyhatatlan kisváros, akár egy hosszú, akár egy rövid hétvégére, autóval úgy 4 óra az út otthonról, és csodaszép, van egy vár, meg folyó hidakkal, tele jobbnál jobb éttermekkel és kávézókkal, sétálóutca, cuki kis boltok, szuper piac, meg még gondolom egy csomó minden, amiről mi nem tudunk. Teljesen random ültünk be helyekre enni-inni-kávézni, és telitalálat volt minden, egyáltalán nem touristy, nagyon jókat ettünk-ittunk. A szállásunk pedig nagyon központi helyen volt, picike, de tök jó, úgyhogy a délelőtti andalgás után 5 perc volt hazamenni aludni. Pont erre vágytunk egyébként, nagyon laza tempóra, sok pihenésre, szép helyekre. 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése