2020. április 3., péntek

p u s z i n e k e d , t a v a s z

NAGYON hiányoznak a kedven piacaim is, főleg most, hogy már nem csak szombat reggel tudnék járni. A hét bármelyik napján elkocoghatnék, hogy vegyek friss spárgát (mert indul a szezooon), gyönge retket a reggelihez, szuperédes sárgarépát, itthoni, illatos epret, málnát kis dobozzal a néniktől, virágcsokrot és paprikapiros paradicsomot, és aszerint találjam ki, hogy mi legyen ebédre, hogy épp mi a legszínesebb, leghívogatóbb idényzöldség.

De hát kurvára nem mehetek (illetve hát hivatalosan manikűr meg fodrász mellett piacra pont lehetne járni, ki érti ezt), meg hát piac sincs. Van itthon ugyan 10 kiló krumpli, gyorsrizs, meg néhány fonnyadt paprika és alma, de így azért nem olyan könnyű kreatívnak lenni, meg ráállni a tavaszi vitaminprojektre.

Szerintem ha hazamegyünk, rá fogok állni a zöldségrendelésre, dehát akkor is, a piacok... Na mindegy, ameddig nem mehetünk megint piacra, csorgassátok a nyálatokat ti is a kedvenc instagrammeremre, Milutinovits Pankára, illetve hát a fotóira - ő az aki Mautner Zsófi főzőcskéit is sztájlingolja, és elképesztően inspiráló, órákig tudom nézegetni az instáját. Így kell őt megtalálni: hello_garlic.






Csoda, nem? 

15 megjegyzés:

  1. Honnan fogsz zoldseget rendelni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nekedterem.hu meg a kifli.hu-t dicserik, akik probaltak. Amugy nemtom, ez a kajarendeles olyan ize... a ruhat meg cipot siman berendelem netrol es ha nem jo/ nem tetszik visszakuldom. De kajat? Es ha nem szep? Utodott? Sokkal jobb lenne megnezni, valogatni... dehatugye.
      Amugy sztem a feny utcai piac pl mukodik, de az egy rablotanya.

      Törlés
    2. a kiflisek mindenből szépet hoztak eddig (2x rendeltem tőlük)

      Törlés
    3. A kiflisek tényleg mindig szépet hoznak mindenből, őket jó szívvel ajánlom én is.
      Ja és minden rendeléshez küldenek 2db cuki, finom kis kiflit ajándékba, ami szerintem igazán kedves figyelmesség.

      Korábban a Spartól rendelgettünk, de amióta ismerem a kifliseket, csak tőlük.

      Ezek a fotók pedig gyönyörűek, szereztél egy új rajongót Pankának! ☺

      Törlés
    4. én is kifliről szeretnék majd (szintén ajánlás útján).

      külön húsra nekem a húspont webáruház tűnik szimpinek némi guglizás után (a kommunikációjuk legalábbis nagyon rendben van),

      többihez érdemes lehet itt szétnézni:

      https://welovebudapest.com/cikk/2020/3/30/termelok-akik-hazhoz-viszik-a-piacot-meg-mindig-keruld-el-a-tomeget

      (és fészbukon a cikk alatt még csomó +tipp is volt)

      sok jó kezdeményezés van most, kb mindenki próbál átállni szállításra (nálunk már a pékség is), úgyhogy lesz miből választani

      Törlés
    5. m. gray: én ruhát, cipőt nem veszek online, vagy csak ha _tutira_ biztos vagyok benne, kaját viszont simán!

      Törlés
  2. Velem nagy baj van, egyszerűen utálok piacra járni, vhogy gyerekkoromban megutáltam, és nem bírom. Zaj, tömeg, ki kit ver át, zsebtolvajok, nem bírom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagy egyedül, én sem rajongok a piacozásért. 😅
      Szintén gyerekkoromban utáltam meg, aztán később a lökdösődő, folyton siető nyugdíjasok miatt, akik többször is simán áthúzták a lábamon a többmázsás banyatankjukat... Szóval kösz nem, én inkább messze elkerülöm a piacokat.

      Az online bevásárlás viszont nagyon bejött: kényelmes, bármikor összeállíthatom, mit szeretnék venni, van időm gondolkodni, így nem felejtek el semmit. Ráadásul itthonról, csendben, nyugiban vásárolhatok.

      Törlés
    2. Zsuzsa, imadom, hogy ennyire nem vagy trendi! Vegre valaki normalis :)

      Törlés
    3. Es egyebkent en szeretem a piacokat, mert altalaban nincsen minden alma becsomagolva valami muanyag vacakba + a gyerekkoromra emlekeztetnek. :)
      Szoval, ez nem ertekitelet volt, nekunk akik a trendiseg ellenere/mellett is szeretjuk a piacokat! :)

      Törlés
    4. Ahol én élek, nembudapesten, nincs nagyon online bevásárlás, mármint zöldséges.

      Törlés
  3. Wow ez az instagram zseniális!!!

    VálaszTörlés
  4. amikor rám jön a nemakarokfőzni nincskedvemsemmihez, mindig benézek az ő isntájára és aztán valahogy kedvem támad az egészhez <3 Szerintem az ég küldte az ilyen kreatív instásokat, szerintem nélkülük brokkoli-répán élnék :D (és ismerek még pár ilyen főzésrajongót, mint én)

    VálaszTörlés
  5. limekiraly.hu

    Tipp Mautner Zsófi. Rendeltünk és bevált😃. Minden van, minden szép, reggel rendelsz, másnap hozzák.

    VálaszTörlés