2020. május 13., szerda

fú, neee

Tegnap vettünk megint babaruhákat, és maradjunk annyiban, hogy kettőnk közül nem én vagyok ezzel kapcsolatban lelkesebb. Már egészen sok kis cuccunk van, és mindegyik olyan, hogy nem hiszed el, hogy mennyire picike és milyen elképesztően cuki, de tényleg, egymilliószor mondtuk tegnap, hogy AWWWW.

És akkor itt szeretném elmesélni, hogy kaptam egy listát, hogy mit kell vinni a kórházba, meg hogy milyen dolgok kellenek majd itthonra nekem meg a bébinek, és ahhoz képest, hogy azt gondoltam, hogy tök jól állunk, kiderült, hogy a cuccok olyan 4%-a van meg nekünk ebből, 73%-áról nem tudom, hogy mi az, a maradék meg csak nemes egyszerűséggel megrémiszt, és gondolni sem bírok rá, hogy miért kellhet (csak néhány példa (bocs a TMI-ért): Tena inkontinencia betét, 5000 csomag, XXXL-es méret, eldobható bugyi, bimbóvédő, bimbókiemelő (?), aranyér kenőcs, és még ezer ilyen horrorisztikus dolog, amiket én nem akarooook, miafasz, de komolyan, én egy cuki kisbabát akartam csak). 

Lehet, hogy én MÉGSEM akarok gyereket, meggondoltam magam, de komolyan, THE HORROR. 

Vagy esetleg ahogy vannak esküvőszervezők, lehet, hogy nekem kellene egy szülésszervező. Plusz egy kaszkadőr/testdublőr.

Azt hiszem, kicsit pánikolok.