2021. március 19., péntek

.

Gondolom, aki a Pay Pal-re utalt Bezzegnek, annak már visszautalta a rendszer a pénzt, vagy hamarosan vissza fogja, mert a fogadó nem hagyta jóvá. Ha gondoljátok, ITT a bankszámlaszám, ahova tudtok neki helyette utalni. Gondolom, sejtitek, hogy nincs olyan nagyon jól, volt még további stroke-ja ott, a kórházban, nem igazán tudja használni a kezét, és így a telefonját sem. Egyelőre nincs róla szó, hogy hazaengedik, próbálnak rájönni, hogy mi okozta/okozza az állapotát, és kezeléseket kap. Szorítsatok neki.

Esetleg visszajeleztek, ha nektek is visszajött a pénz?

14 megjegyzés:

  1. Nekem meg nem jott vissza. Mit kell ilyenkor nezni, a PayPal egyenlegen jelenik meg vagy a hozza kapcsolt bankszamlara megy vissza? (Bocs a kerdesert, de sosem hasznaltam PayPalt, csak Bezzeg miatt regeltem.)
    Draga Bezzeg, biztos nem olvasod, de tovabbra is jobbulast!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kapsz róla egy emailt, hogy nem fogadták. Akkor tök jó, lehet, h nem mindenkinél van így.

      Törlés
  2. ha kártyával utal az ember paypalon keresztul, az nem jon vissza (eddig legalabbis). es jaj, Bezzeg! ♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    VálaszTörlés
  3. Nekem sem jött vissza egyik utalás sem

    VálaszTörlés
  4. nekem sem - legutobb 9-en utaltam.

    VálaszTörlés
  5. Remélem legközelebb jobb hírek érkeznek róla! ❤

    Mici

    VálaszTörlés
  6. Aaah, pedig már azt hittem javul, jól van. Megy a drukk!!! 🤞

    VálaszTörlés
  7. Szia Milonka, egyelőre nekem se jött vissza... Köszi az infót.

    VálaszTörlés
  8. Nekem sem jött vissza, emailt sem kaptam, de beléptem a paypalra és ott is megnéztem, ott sem került vissza az összeg.

    VálaszTörlés
  9. Köszi, tök jó, akkor lehet, hogy ez egy egyedi eset!

    VálaszTörlés
  10. Milonka, te vagy az egyetlen hírforrásunk, van esetleg valami megosztható újabb hír róla?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az utolsó hír az volt, h még mindig kórházban van javulás nélkül, pozitív covid teszttel. Rákérdezek ma megint.

      Törlés
    2. Jaj, basszuskám! Köszönöm szépen, remélem, valami jobb hírt kapunk.

      Törlés