2021. április 29., csütörtök

a laki

Már áruljuk a lakást. Ahhoz képest, hogy most nyomatékosan beleírtam, hogy ne hívjanak ingatlanosok, rengeteg ilyen hívást kaptam, de most már kedvesen, de határozottan lerázom őket. Még olyan is volt, hogy valakivel megbeszéltem, hogy eljön szombaton megnézni a lakást, majd miután leraktuk, gyanús lett egy mondata, hogy pont ilyen lakást keres, visszahívtam, és tényleg ingatlanos volt. Pont ilyet keresett, csak nem magának, mondjuk miért nem mondja, egy ponton úgyis kiderül, nem? Viszont általában fiatal lányok érdeklődnek és jönnek megnézni (majd hétvégén), úgy örülnék, ha nem valami gazdag befektető venné meg, hanem olyan valaki, akinek legalább annyi örömöt szerez majd, mint nekünk. 

És ezzel a lendülettel magunknak is elkezdtem lakásokat nézegetni. 

2 megjegyzés:

  1. Jajj de izgi, nem mindig könnyű, de azért szerintem annyira jó egy lakáskeresés, tervezgetés, berendezkedés

    VálaszTörlés
  2. Szuper, ráadásul tök jó, hogy otthon vagy Danival.
    Izgalmas időszak lesz biztos, szervezés, válogatás, sok sikert kívánok!

    VálaszTörlés