2023. szeptember 10., vasárnap

hétvége, hééétvége

Ma van a második házassági évfordulónk, Barninak pedig holnap lesz a születésnapja. Úgy volt, hogy elutazunk a hónap végén egy hétvégére, ez lesz az ajándékunk egymásnak, de elkezdett megint dolgozni, nem lesz olyan hétvége, mikor ennyire távol tud majd lenni, úgyhogy rögtönöznöm kellett valami mást. Fáj a válla, nyaka egy ideje, így foglaltam magunknak egy páros masszázst szombat délutánra. Én nem szeretem a thai masszázst, vagy mondjuk úgy, nem volt még igazán jóban részem, jobban bejön a svéd masszázs, meg a csontkovácsols, mikor megmasszíroznak, szétgyúrnak és még ki is ropogtatnak. Na de most egy szuperügyes nénihez kerültem. Iszonyúan fájt az elején, kb mint a trigger-pont masszázs, szerintem olyasmit csinált amúgy, aztán egy idő után már éreztem, ahogy megkönnyebbülök. A végén pedig ki is ropogtatta a nyakam, akkor már sírni tudtam volna a gyönyörűségtől, nagyon jólesett. Az egyetlen fura dolog az az volt, hogy a néni megmasszírozta a melleimet is. Egyszer Violet mesélte nagyon viccesen, hogy a pasi nagyon kedélyes sztorizgatás közben megmasszírozta a melleit is, ő meg annyira meglepődött, hogy végül nem is reagált semmit. Most én is így voltam vele, nem konkrétan a melleimen volt a hangsúly, hanem a mellkasomon, de könyörgöm, miért? És én miért nem szóltam, hogy bocsi, thai néni, ez kissé kívül esik a komfortzónámon? Na mindegy, amúgy mennék máskor is, de gondolom, ezzel kezdeni kellene valamit. 

Még azt találtam ki, hogy találtam a környéken még két jónevű sportmasszőrt, és mindkettőhöz befizetem egy-egy alkalomra, hogy ha valamelyik bejön neki, akkor tudjon hozzá járni rendszeresen. 

Tegnap este végül elmentünk vacsizni a Barrio nevű dél-amerikai étterembe, ami itt van közel hozzánk. nagyon hangulatos hely, a kerthelyiségük is az. Én finomat is ettem, Barni nem volt annyira elájulva a kajától. Ittam két pohár chilei bort, ő pedig két sört, és nem tudom, mi van a dél-amerikai italokkal, de 9-kor már összebújva aludtunk a kanapén a Narcos-Mexikó első része előtt, amit újfent nem sikerült megnéznünk. Mint egy nyugdíjas házaspár, olyanok vagyunk, pedig volt az estének olyan pontja, mikor azt is tervezgettük, hogy esetleg elmegyünk a Nemdebárba mulatni. Ennyit arról, hogy kihasználjuk a gyerektelen estéinket.

Ma pedig úgy volt, hogy fürdőbe megyünk reggel, de a barátnőmnél beindult a szülés és nem bírtam volna nyugodtan üldögélni a vízben, miközben nem tudom, mi van velük, úgyhogy végül elhoztuk Danit a Nagyitól és elmentünk csavarogni a belvárosba. Átsétáltunk a Lánchídon, fagyiztunk, Dani bringázott a skate parkban, nagyon vicces volt. A Lánchídon pont láttuk a Budapest félmaraton élbolyát, kicsit szurkoltunk nekik, Dani kiabálta, hogy hójrá! hójrá! Meg hogy ügyes vagy, meg tudod csinálni! Ezt majd szeretném, ha bizonyos helyzetekben nekem is mondaná a kis cuki hangján. 

Barni anyukájánál ebédeltünk, 6-ra pedig ő jött hozzánk Barni tesójával meg a feleségével, felköszöntöttük Barnit, ettünk, ittunk, beszélgettünk, pötyiztünk, rajzoltunk. Dani elaludt 9-kor, én még utána rávasaltam a kis ruháira a színes kis cédulákat az ovis jelével meg a nevével, amiket innen rendeltem és szuperjók. Holnap már 8-ra kell oviba mennünk, úgyhogy indulok is aludni én is. 

6 megjegyzés: