2023. november 12., vasárnap

home alone

Tegnap egész nap egyedül voltam itthon, pakolásztam, takarítottam, kicsit átrendeztem a hálót, filmeket néztem, zenét hallgattam. Csak egy két órás szünettel szakítottam meg az egész napos Milonka-időt, illetve végül az is csúcskategóriás Milonka-idő lett: elautóztam a Pasaréti térhez, együtt ebédeltem Terivel a Pasarét bisztróban, ahol az esküvőnk is volt, és jól megbeszéltünk mindent. Közben ugye liba-napok is vannak, ami engem tökéletesen hidegen hagy (meg mindenféle étterem-napok meg ilyen akciók is, én ezek mellett az árak mellett már csak a házi kosztban hiszek), de most mégis úgy alakult, hogy mindketten libás finomságot ettünk. 

Délután felhívtam Anyuékat, hogy nem kell, hogy elhozza Danit Apu a Nyugatiba (mert náluk van péntek délután óta, livin' his best life), mert olyan randa idő van, hogy majd én elautózom érte, de a Pötyike teljes tiltakozásba kezdett a telefonban, hogy még ne menjek érte. Úgyhogy lett egy szabad esténk is, bár Barni jó későn ért haza, de azért így is nagyon jó volt. De már  nagyon hiányzik a babánk, úgyhogy mindjárt autóba ülünk és visszaszerezzük őt. 

Ebédelni Barni Anyukájához megyünk, délután Barni meccsre megy, én meg este próbálni. Nagyon kellene még egy napnyi hétvége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése