2013. november 8., péntek

Vajon...

...festettem-e tegnap este indokolatlan óarany pöttyöket az uncsi ikeás fellépőmre? 


Na jó, meg tudom magyarázni. Annyira tetszettek ezek az arany pöttyök ebben a gyerekszobában...



Kép innen

...hogy kitaláltam, hogy majd én is aranypöttyözök valahova nálam. Van például két fehér ajtóm (wc, fürdőszoba), azokat nagyon feldobnák a pöttyök! És kerestem is ilyen ragasztós hátú arany papírt (contact paper), amivel itt a falat dekorálták, de nem találtam sehol. Viszont ma egy papírboltban találtam ezt a csodás festéket, és ki kellett próbálnom valami olyan felületen, amit nem baj, ha esetleg kicsit elcseszek. :) Mellesleg akkora ecsettel festettem, mint mondjuk egy körömlakk ecsete, de ha az én kreativitásom utat tör magának, akkor semmi sem állíthat meg. Ma ajtót festek!

6 megjegyzés:

  1. Szerintem is tetszetős lett.:) Jópofa ajtós minta nekem is jól jönne, már kb. két éve fontolgatom, hogy a konyhából a kamrafülkébe nyíló ajtót kidekorálnám.

    VálaszTörlés
  2. Csini. Én vajon hol pöttyözzek ?:) az a babaszoba nagyon szép.

    VálaszTörlés