2019. november 13., szerda

Asszem kicsit híztam, ami nem csoda, mert eléggé elengedtem a rendszeres mozgást, meg a kajálást is. Cserébe viszont egészen lelazultam, nem stresszelek, mindenbe fektetek annyi energiát, hogy rendben legyen és soha ne legyek elhavazva, de közben ne is szakadjak szét. Ehhez kell, hogy kialudjam magam, viszont a hajnali kelés, hogy edzeni tudjak, már nem fér bele, este viszont a tanítványok mellett egyszerűen nincs hozzá energiám. Eljárok kocogni, ami jólesik, de nekem nem elég. 

Na mindegy, most ez ilyen, szerintem téli álmot alszik a szervezetem, de ezzel együtt jól érzem magam. Fú, a kajálást viszont valahogy vissza kellene terelni a normál mederbe a szénhidrát-erdőből. Ma egyébként tök ügyesen halat ebédeltem párolt zöldségekkel, de aztán 3 órával később elmentük Phoebe-vel egy nagy halom tenger gyümölcseis spagettit enni az okay itáliába a Vígszinház mellé. Szerintem most 3 napig nem leszek éhes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése