2019. december 26., csütörtök

One of the most glorious messes in the world is the mess created in the living room on Christmas day. Don’t clean it up too quickly.

Mögöttünk a karácsony, a lehető legkedvesebb, legnyugodtabb tempójú, legideálisabb három nap. Két banánkenyeret leszámítva nem sütöttem és főztem semmit, viszont rengeteget üldögéltem különböző kanapékon, betekarózva, különféle típusú forró italokkal, és/vagy egy kutyával/macskával az ölemben. Barni családjánál kezdtünk tök lazán, és anyu is kibökte idén, hogy nincsen ereje már hosztolni a 13 fős karácsonyi ebédet, úgyhogy a bátyáméknál jöttünk össze tegnap csak egy kis délutáni társasozásra, sütizésre, beszélgetésre - szerintem senkiben semmi hiányérzet nem maradt, sőt. Végül ma Barni unokatesójánál zártunk Leányfalun, főzött nekünk ebédet, mi meg közben fetrengtünk. Nagyon jól eltaláltunk mindent. Mindenütt finomakat, de nem túl sokat ettünk, adtunk és kaptunk nagyon szép ajándékokat, és tényleg semmit nem kellett stresszelni semmin, nem kellett rohanni, nem kellett túl sokáig maradni sehol, nem kellett udvariaskodva koccintgatni, meg plusz adagokkal megtölteni a tányéromat, kivéve, ha akartam (nem akartam). És most végre itthon. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése