2019. december 26., csütörtök

treasures

Nem vagyok híve a különösebb ajándékozásnak, de most olyan jókat találtam ki, színházjegyeket, könyveket, finomságokat, bort, nem gondoltam túl. De ehhez képest én annyi ajándékot kaptam, vagy kaptunk ketten együtt, és olyan jókat, hogy szóhoz sem jutok: gyönyörű meleg takarót, sálat, állólámpát a régi szar helyett, SK, mandulatejből készült tojáslikőrt, szuper cuccokat. Amúgy is tudom, hogy mennyire csupaszív az egész családunk, de most mintha különösen azon lett volna mindenki, hogy a gondolatainkat is kitalálják. Barninak meg persze súgtam, hogy mire vágyom, de tényleg tökéletesen eltalált mindent: nagyon régen szerettem volna ykra hátizsákot, és annyira szépet kaptam. Most jól telepakolom a zsebeit és mindenhova hurcolom magammal, imádom. Meg lett a felhőcske mellé egy újabb Nemesi Anna ezüstnyakláncom.


Holnap pedig születésnapom lesz, és azt kapom tőle, hogy reggel korán elindulunk, Bécsben töltjük a napot, ott is alszunk, aztán meg szombaton akkor jövünk haza, amikor kedvünk lesz. Olyan jó ez az időszak.

10 megjegyzés:

  1. mennyire jó ezt olvasni! nagyon boldog születésnapot! ❤️

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot kívánok, Mili! 🍰🎶🎈🎁🎷🎸🥂🎉

    VálaszTörlés
  3. sok boldog születésnapot!

    VálaszTörlés
  4. Isten éltessen sokáig Milonka! <3

    VálaszTörlés
  5. Boldog, Karácsonnyal nem összevont szülinapot :)

    VálaszTörlés
  6. Boldog szülinapot, kellemes bécsi csavargást! :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen, lányok!❤️ Pusziii

    VálaszTörlés
  8. Boldog szülinapot utólag is! Plusz buék! :)

    VálaszTörlés
  9. Hát ez mennyire mókás: én is Ykra hátit kaptam karira! <3 Boldog szülinapot, és boldog új évet :) Jó olvasni!

    VálaszTörlés