2020. április 15., szerda

dolgok, amire vágyom

Egy hajvágásra NAGYON. Teljesen elvesztette a hajam a formáját.




Szeretnék lakberendezni, ezért is vágyom rá, hogy otthon is karanténozzunk:








Mikor ehetek már spárgát?


Az volt az egyik tervem, hogy ha befejezem a sulit, és rengeteg időm lesz, elmegyek manikűröshöz is. Persze ezt sem tudok most, de legalább pedikűröshöz eljutottam még pont.




Jó lenne helyekre menni, csinosan felöltözni, tavaszi cuccokat hordani. Most is egy kapucnis pulcsi meg Barni melegítőnacija van rajtam, ezekben élek:(.






7 megjegyzés:

  1. A lidl- ben van nagyon szép spárga!

    VálaszTörlés
  2. Pont én is akartam írni, hogy a Lidlben láttam :) Igaz az árától kifeküdtem, de mi is imádjuk, főleg quichet csinálok belőle :)

    VálaszTörlés
  3. Ezektől a képektől rendesen megjön a kedvem csinosnak lenni:-)

    VálaszTörlés
  4. Én is ma reggel vettem szép spárgát a Lidlben 🤩

    VálaszTörlés
  5. én sajnos nem jutok el a lidl-be:( meg igazából sehova se

    VálaszTörlés
  6. Kedves Ilonka!
    Férjem lánya és férje Zsámbokon biokertészek.Lehet házhoz rendelni :https://bolt.biofalo.hu/spl/319143/Bio-zoldsegek?infinite_page=4
    További szép napot kívánok neked.

    VálaszTörlés