2020. április 23., csütörtök

good things and shitty things

Nagyon jó olvasni, hogy milyen jóságokat ír mindenki (most EZ a kedvencem), annak ellenére, hogy szerintem a legtöbbünknek fogy a türelmünk. Én részemről nagyon hálás vagyok, hogy kimaradok a digitális oktatásból, az érettségi mizériából stb. és kb úgy érezhetem itt a Balcsin, hogy kényszernyaraláson vagyunk. Mégis van, hogy sírok este,  előfordul, hogy nagyon fáj a hátam, és emiatt sehogy sem jó, vagy hogy ebédre csak egy fél tányér levest bírok megenni, mert több nem fér belém. Sőt, olyan is van, hogy az örökké jókedvű Barninak is rossz napja van. 

De ilyenkor is van, ami jó, mindig van valami. Szinte minden délután napozom egy picit, kb negyed-fél órát a hasammal együtt, aztán mikor kezd melegem lenni, letakarom a hasam, és még úgy is maradok egy kicsit. Utána aludni szoktam, van, hogy két órát is, és mindig nagyon jólesik. Szerdán délután pedig kiültem a teraszra, kerestem kismamajóga-videókat, és hoztak egy kis megkönnyebbülést. 

Ma pedig egy kislábasnyi vízbe beleraktam egy evőkanál cukrot és belecsavartam egy egész citromot, megfőztem benne a megtisztított spárgát (kb 8-10 perc), és majdnem mind a fél kilót megettem majonézzel (mondjuk a hasam nem ettől ekkora). Isteni volt.  


6 megjegyzés:

  1. Ha jólesett az online jóga, próbáld ki a Gyerünk anyukám! Trimeszter óráit! Én a szülés utáni regenerációt csináltam velük- kb az életemet (és a hátamat) mentette meg egy nagyon zűrös időszakban! Töltődj sokat! Nagyon csinos a pocakod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is tornáztam velük egy évig szülés után. Annyira sajnos nem jött be, de legalább mozogtam, az sose árt.

      Törlés
  2. Szerintem én még soha nem ettem spárgát, eddigi életem 39 éve alatt.

    VálaszTörlés
  3. Jól áll a kismamaság nagyon :) Én szerintem itt láttam a spárgát nálad anno, és még a húsimádó férjemnek is ízlett, fogok is venni legközelebb.

    VálaszTörlés